Actie 2+1 gratis bij Kruidvat

ergens in een winkel een promotie gezien, of stuntprijzen hier kan je dit melden.// somewhere you seen in a shop a promotion,that can be placed here

Plaats reactie
peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Actie 2+1 gratis bij Kruidvat

Bericht door peterseynhaeve » 13-11-2022 08:23

Nieuwe promotie actie bij het kruidvat :
https://www.kruidvat.be/nl/a/3522051/le ... =cta_image

Groeten,
Pete(r)

ludo
elite
elite
Berichten: 947
Lid geworden op: 26-02-2010 11:23
Contacteer:

Re: Actie 2+1 gratis bij Kruidvat

Bericht door ludo » 12-12-2022 18:46

Hopelijk, als je gaat hebben ze de artikelen in huis.
Ben vorige zaterdag gaan zien voor de pinguin (set 40498) die in de folder (week 49) stond, en ze waren nog niet eens geleverd in de winkel. :mrgreen:
zo kan ik ook reclame maken.
Ik was blijkbaar niet de enige zie bot gevangen heeft.

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Re: Actie 2+1 gratis bij Kruidvat

Bericht door peterseynhaeve » 12-12-2022 19:34

Hey Ludo,

ze zijn zeker nog beschikbaar in de webwinkel van Kruidvat :
https://www.kruidvat.be/nl/lego-40498-k ... /p/5760644

Mocht je dat niet zien zitten om die online te bestellen, dan wil ik gerust eentje bezorgen aan jou want ik heb er momenteel 5 liggen in mijn voorraad. Ik heb er eergisteren zaterdag nog de 2 resterende gekocht in Menen.

Ik probeer minstens 1 keer per week eens een Kruidvatwinkel te bezoeken, ik heb het geluk dicht bij de Ringshopping Kuurne te wonen, de winkel in Deerlijk ligt op mijn woon-werk route en als ik zaterdagmorgen uitzend in de radio in Menen, loop ik 100 meter verder de winkel binnen.

Soms moet je eens wat geluk hebben ook, op bepaalde momenten zijn sommige sets gewoon niet te vinden, heb een paar weken geduld en plots liggen ze weer in de rekken....
Ook een goeie tip, soms hebben ze dezelfde setjes aan dezelfde prijs in de ACTION-winkels liggen, ik was vorige maand op zoek naar een FRIENDS setje waar heel veel planten en groene elementen in zaten voor slechts 8 EUR. Wel ik zag er een week later zeker 30 van liggen in de ACTION winkels in Izegem en Ingelmunster. Het ging om dit setje :
https://brickset.com/sets/41677-1/Forest-Waterfall

Ik heb al aangegeven aan Patje om zelf geen promoties meer te posten op dit forum, want het is meestal toch al te laat, hetzelfde trouwens met de beschikbare elementen in de PAB muur in de LEGO Stores. Van zodra dat gekend is, plunderen de dichtbijzijnde AFOL's toch al die interessante stukjes...

Groeten,
Pete(r)
Laatst gewijzigd door peterseynhaeve op 12-12-2022 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Re: Actie 2+1 gratis bij Kruidvat

Bericht door peterseynhaeve » 12-12-2022 19:37

Ik heb mij een klantenkaart van het Kruidvat aangeschaft en meteen deze week 30 % korting op Friends en City sets !
Doe er uw voordeel mee ;-)
Grt,
Pete(r)

ludo
elite
elite
Berichten: 947
Lid geworden op: 26-02-2010 11:23
Contacteer:

Re: Actie 2+1 gratis bij Kruidvat

Bericht door ludo » 13-12-2022 13:32

peterseynhaeve schreef:
12-12-2022 19:37
Ik heb mij een klantenkaart van het Kruidvat aangeschaft en meteen deze week 30 % korting op Friends en City sets !
Doe er uw voordeel mee ;-)
Grt,
Pete(r)
Hallo Peter,

Een klantenkaart heeft mijn vrouw, dus daar géén probleem mee.
enkel een probleem met het feit dat men zaken in folders aankondigt, maar die dan uiteindelijk niet aan de winkel geleverd worden.
niet moeilijk dat men een indruk krijgt dat alles vlug uitverkocht is.
voor mij valt dit onder bedrieglijke reclame.
kan deze week nog eens in de buurt langs gaan en zien of ze er nu wel hebben, maar is wel géén prioriteit.
hebben al voldoende kerst cadeaus staan.

Plaats reactie

Terug naar “promoties // promotions ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast