Bericht
door patje » 14-08-2018 10:36
3 augustus 2018 16:00
Hallo iedereen,
Ik heb na verschillende telefoontjes en mails even alle informatie gebundeld :
- Peter Seynhaeve heeft voorgesteld om de leider te zijn in dit project, hiervoor mijn dank alvast.
- De afmeting van de te vullen oppervlakte is +/- 35m³. (8x6m maar ik heb er wat meter afgetrokken omdat er anders geen doorloop meer is aan de achterkant)
- Er word een voorkeur gegeven aan een M-vormige of 2x L-vormige opstelling zodanig dat de bezoekers hier kunnen doorwandelen en alles in detail kunnen zien.
- Trainworld vraag voor zover het mogelijk is al jullie belgische trein modellen van stal te halen.
- Er zal een afgesloten zijde zijn (vermoedelijk kant raam) waar de bezoekers niet aan kunnen.
- Trainworld staat in voor alle beschadigingen, diefstallen, slijtages van de treinen...
- LEGO werkt zelf ook aan deze expositie mee en we kunnen aan hen vragen voor bepaalde onderdelen, stukken te lenen. Momenteel bvb staat de vraag open voor baseplates. Peter, kan jij aan Piet Jonckers laten weten hoeveel baseplates we nodig zouden hebben ? En verder voor andere onderdelen die jullie nodig zouden hebben ? Bvb 9v rails ? Hij gaat dit dan op zijn beurt doorgeven aan Lego en die gaan zien wat ze kunnen doen.
- Er moet een lijst opgesteld worden en aan Piet worden doorgeven wie permanent toegang moet krijgen tot het evenement zodanig dat hij toegangstickets/badgen kan voorzien. Peter ?
- Stewards/supervisors worden voorzien gedurende de gehele duur van het evenement die de treinen kunnen bedienen op vaste intervallen of op vraag van de bezoekers. Op die manier word slijtage tot een minimum beperkt en vermijden we dat de treinen nutteloos rijden.
- Om terug te komen op Ludo zijn mail het is niet de bedoeling dat het ENKEL het MILS systeem is maar ook het klassieke systeem natuurlijk. Ik denk dat een combinatie van beide zeker mogelijk moet zijn ?
- Trainworld voorziet tafels , eventueel enkele stoelen, afrokking van de tafels en stroomkabels en stekkers.
Peter, ik heb in bijlage Piet Jonckers geplaatst, dit is de contactpersoon bij Train World, hij kan je op alle vragen beantwoorden m.b.t. de locatie en voorzieningen doorgeven.
Als er vragen zijn, laat maar horen.
Bedankt alvast voor jullie medewerking, ik ben zeker dat we er iets fantastisch kunnen van maken !
Met vriendelijke groeten - Cordialement - Kind regards,
Matthieu Snoeck