Mearsk trein 10219

hier kan je alles kwijt van je laatste nieuwe sets die je aangekocht hebt jou eventuele bevindingen daar van.//here you can write everything of your last new sets which you have bought possible findings of the set have bought
ronaldstrukton
active
active
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-12-2012 19:24
Contacteer:

Mearsk trein 10219

Bericht door ronaldstrukton » 26-01-2013 10:07

Gisteren eindelijk de begeerde set binnen gekregen. :D :D Na 2 maanden eindelijk gevonden voor een redelijke prijs. Nu vandaag de set in
elkaar gaaan zetten.
Daarna een layout proberen te gaan maken.
Ben ondertussen de trotse bezitter van set 10219 (maersk trein),
7939 (in speciale uitgebreide set) en de 3677 (rode vrachtrein).

Ook de nieuwe horizon express staat nog op het verlanglijstje.

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 26-01-2013 10:10

mooi

doe zo verder...
:eek:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Re: Mearsk trein 10219

Bericht door RCG » 26-01-2013 20:38

ronaldstrukton schreef:Gisteren eindelijk de begeerde set binnen gekregen. :D :D Na 2 maanden eindelijk gevonden voor een redelijke prijs.
Wat noem je een redelijke prijs? Ik ben er ook nog naar op zoek.

ronaldstrukton
active
active
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-12-2012 19:24
Contacteer:

Bericht door ronaldstrukton » 26-01-2013 20:48

195,00 bij http://www.misterbricks.nl/trains/p-1a/. Was al lang opzoek naar deze trein. Op marktplaats een bod van 100,00 euro gedaan, kreeg 2 min daarna een bericht terug dat hij hem verkocht had aan iemand met een bod van 65,00.
Daarna kon ik er een krijgen met powerfuncties voor 190,- euro. Daar greep ik ook net mis. Daarna via ebay geprobeert, maar dat werd ook niets. Uiteindelijk woensdag bij misterbricks gezien en op voorraad, deze besteld en kreeg hem vandaag met DHL.

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 26-01-2013 20:55

Op MP is er volgens mij iemand die de trein voor 185 euro verkoopt. Maar het is een mooi treintje. Ik ben niet zo voor de nieuwere treinen, gezien mijn 12V collectie, maar deze wil ik er toch graag bij. De metroliner heb ik ook ooit eens kunnen kopen. En die past nog redelijk goed in de verzameling denk ik. Dat is ook echt een mooie trein.

Treinenman1
beginner
beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 16-01-2013 21:36
Contacteer:

Bericht door Treinenman1 » 27-01-2013 12:24

Ik snap dit niet, waarom betalen mensen nu 200 euro voor een doos die een paar maanden terug nog voor 105 euro bij Lego te bestellen was? Anderhalf jaar lang in productie geweest, Lego heeft er zoveel de fabriek uit gestampt als ze maar konden maken en nu staat het op marktplaats als "zeldzaam" ?!?! Het wordt aan de man gebracht alsof het de kroonjuwelen van Denemarken zijn.

ronaldstrukton
active
active
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-12-2012 19:24
Contacteer:

Bericht door ronaldstrukton » 27-01-2013 13:27

Ben begonnen met verzamelen vanaf sinterklaas ;) ;) . Heb op de lego site gekeken maar daar stond hij niet meer. Op internet gezocht en als hij daar als stond voor onder de 150 euro hadden ze geen voorraad meer/ niet leverbaar. Bij ons in venlo zit ook een lego winkel zelfs daar stond ie te koop voor 190 euro. Wel op marktplaats, de laagste vraagprijs was toen 160 euro. Heb uiteindelijk via ebay een trein voor 140 euro gekocht via een bieding, maar deze verkoper leverde hem niet. Via paypal hkrijg ik mijn geld terug. Als je op de site brickpicker kijkt kun je zien wat de huidige waarde van alle lego dozen op dit moment is. En als er dan zoveel gemaakt zijn waarom kun je ze dan bijna niet meer in de winkels kopen/vinden. Zelfs bij A-tembo hebben ze hem niet meer, en bij de brickshop kost hij gewoon 249 euro. :-? :-? :-?

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 27-01-2013 13:40

tja simpel

het is een trein die een bekend merk vertegenwoordigd
de naam zegt het zelf en..... hij is in een kleur die echt zeldzaam is
vandaar dat deze reeks vrij snel uitverkocht zal zijn of reeds is
gelukkig heb ik er 2 kunnen kopen.
Alhoewel ik van het principe ben dat ik maar van elke trein 1x
moet hebben..
Daar ben ik al van sedert de emerald van afgestapt..
En koop ik sommige treinen dus 2x....
als ik er goedkoop aangeraak.....
of bv voor de nieuwe sneltrein
het concept dit vraagd.... voor een volledige trein...
:???:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

ronaldstrukton
active
active
Berichten: 15
Lid geworden op: 18-12-2012 19:24
Contacteer:

Bericht door ronaldstrukton » 27-01-2013 14:06

Dat klopt, het lijkt alsof ze dit bij de lego express doen. Want als je kritisch kijkt en dat zullen de meeste mensen op dit fourm wel zijn/doen, kom je tot de conclusie dat het eigenlijk maar een halve trein is. Dus eigenlijk als je een complete trein wilt moet je 2 sets aanschaffen. Want ik ben misschien maar een beginner op het gebied van lego treinen, maar ik denk dat ze bij lego heel goed weten dat treinen een gewild verzamelaars gehalte heeft.
En dan nog het feit dat bij de maersk trein en bij de nieuwe express trein ook geen PF, 9V, 12V bijgeleverd wordt. Ook dit is weer een nieuwe verkoop
truc, want als je 2 sets van de express trein aanschaft zal deze waarschijnlijk niet zo goed rijden met alleen maar een PF set, gezien de lengte/ gewicht van de totale trein. Ik weet niet of dit ook opgaat voor de 9V en 12V systemen.

T_H_O_M_A_S
speciaal
speciaal
Berichten: 254
Lid geworden op: 20-06-2011 11:50
Contacteer:

Bericht door T_H_O_M_A_S » 27-01-2013 15:40

als je de weerstand uit de motor haalt geeft al een wereld van verschil
veel meer trekkracht op lage toeren .

Plaats reactie

Terug naar “sets ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten