Lego weekend Brick Tricks 4 Tielt 2012

alles over de 2daagse legobeurs
Brick Tricks in Tielt
hd_lego
active
active
Berichten: 15
Lid geworden op: 29-11-2011 00:03
Contacteer:

Bericht door hd_lego » 06-02-2012 13:21

Ook ik heb (ondanks de mega-verkoudheid) een zeer fijn weekend gehad en heb me deze morgen dan ook onmiddellijk met de foto's beziggehouden... ;)

Ik heb een selectie van 48 overgehouden en deze op Flickr gepost:
http://www.flickr.com/photos/hd_lego/se ... 197937259/

Een aantal mensen moeten nog getagd worden (ik ken nog niet iedereen bij naam, maar doe mijn best); indien je me kunt helpen, graag!

Tot op een volgende gelegenheid!

Hans.

jfl_207
super
super
Berichten: 132
Lid geworden op: 05-10-2009 22:29
Contacteer:

Bericht door jfl_207 » 06-02-2012 13:22

Espérons que tu n'a pas perdu de pièces et que tu pourra facilement la reconstruire.

encore un avantage des LEGO, quand ça tombe, ça se démonte mais ça ne se casse pas

jf

ps: encore bravo à tous pour cette superbe exposition

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 06-02-2012 15:36

hd_lego schreef:Ook ik heb (ondanks de mega-verkoudheid) een zeer fijn weekend gehad en heb me deze morgen dan ook onmiddellijk met de foto's beziggehouden... ;)

Ik heb een selectie van 48 overgehouden en deze op Flickr gepost:
http://www.flickr.com/photos/hd_lego/se ... 197937259/

Een aantal mensen moeten nog getagd worden (ik ken nog niet iedereen bij naam, maar doe mijn best); indien je me kunt helpen, graag!

Tot op een volgende gelegenheid!

Hans.
op een van de foto staat een man met snorretje naast jean francois aan de gbc. dat is michel bourgois
wat de clickets betreft het is niet astrid apers
astrid is de vrouw van maico (achternaam heb ik jammergenoeg niet.
bij ludo aan de maersk treinen staat ook thomas
verder staan er plots 4 mensen samen
namelijk andy wouters niels sandra en ook nog in het midden,
danny moorthamer en john van shie rechts

mooie foto's trouwens thanks
:eek:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

hd_lego
active
active
Berichten: 15
Lid geworden op: 29-11-2011 00:03
Contacteer:

Bericht door hd_lego » 06-02-2012 17:19

patje schreef:
hd_lego schreef:Ook ik heb (ondanks de mega-verkoudheid) een zeer fijn weekend gehad en heb me deze morgen dan ook onmiddellijk met de foto's beziggehouden... ;)

Ik heb een selectie van 48 overgehouden en deze op Flickr gepost:
http://www.flickr.com/photos/hd_lego/se ... 197937259/

Een aantal mensen moeten nog getagd worden (ik ken nog niet iedereen bij naam, maar doe mijn best); indien je me kunt helpen, graag!

Tot op een volgende gelegenheid!

Hans.
op een van de foto staat een man met snorretje naast jean francois aan de gbc. dat is michel bourgois
wat de clickets betreft het is niet astrid apers
astrid is de vrouw van maico (achternaam heb ik jammergenoeg niet.
bij ludo aan de maersk treinen staat ook thomas
verder staan er plots 4 mensen samen
namelijk andy wouters niels sandra en ook nog in het midden,
danny moorthamer en john van shie rechts

mooie foto's trouwens thanks
:eek:

Bedankt voor de feedback, Patje!
Heb dat intussen aangepast/verbeterd...
- Wat Astrid betreft, dat was een vergissing van mezelf, dat moest "Arts" zijn;
- En van Thomas wist ik dat hij Thomas heette, maar kende de familienaam niet en had dus helemaal niets geplaatst, maar heb hem nu toch maar Thomas genoemd (in afwachting van beter) ;)


Groetjes en bedankt voor de positieve comment!

Hans

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 06-02-2012 18:34

Ook ik heb mezelf zeer geamuseerd op de beurs! Heel veel nuttige kennismakingsgesprekken gehad met o.a.leden op dit forum :eek:

Zeer handig om eens de echte mens te ontmoeten die achter de naam schuilt op dit forum.

Bedankt thomas en hd lego voor de toffe contacten!

Groeten en tot op een volgend evenement,

Pete(r)

PS ook ik zet zo snel mogelijk de paar foto's online, hopelijk is BS terug online, misschien moet ik ook eens overwegen om een flickr accountje aan te maken. Uiteraard staan er ook een paar op mijn facebookpagina.

Amentia
active
active
Berichten: 35
Lid geworden op: 23-12-2011 13:05
Contacteer:

Bericht door Amentia » 06-02-2012 18:48

Peter,

BS is alweer tot leven gewekt :D

Verder was het een topweekendje. Weer nieuwe mensen leren kennen en leuke bouwwerkjes gezien. Het eten op de zaterdagavond was ook heerlijk en veel :eek: Beetje jammer was wel dat ik door de bouwstress en me werk een chronisch slaaptekort had opgebouwd, dus ik kakte een beetje in later op de dag.
Zondag na afloop zijn we nog met het Hollandse gezelschap nog even de lokale frietkeet wezen terroriseren en ook dat was weer lachen.
Helaas alleen vergeten foto´s te maken, ook van me eigen stukje. Ook supertof waren de reacties van mensen op mijn brandweerkarzene :oops:

Tot slot, nogmaals mijn dank aan de organisatie voor de goede opzet en zorg en niet te vergeten de dank aan Peter en Anniek voor de slaapplaatsen en de goede zorg, supertof :eek:

peterke
active
active
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-10-2009 20:14
Contacteer:

Bericht door peterke » 06-02-2012 19:17

De jongen met het brilletje en t-shirt van Belug is Mille Jeffrey
De jongen met zijn star wars collectie is Vangelis Huyghebaert


Bedankt voor de leuke foto's Hans
Lego is like a lump of gold...

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 06-02-2012 20:38

Ja John, dat is graag gedaan. Kwestie van ervoor te zorgen dat onze standhouders het jaar erna met veel plezier willen afkomen.
Misschien organiseren we binnen 5 of 10 jaar wel eens een alternatief (toeristisch) programma voor de partners en kinderen van de standhouders...(zoals in Frankrijk tijdens Fanabriques) :eek:

Ik heb ondertussen al het één en ander op BS geplaatst. Van zodra ze publiek zijn laat ik de linken weten.

Groeten,

Pete(r)

hd_lego
active
active
Berichten: 15
Lid geworden op: 29-11-2011 00:03
Contacteer:

Bericht door hd_lego » 06-02-2012 21:10

@peterseynhaeve: het genoegen was volledig aan mijn kant ;)
@peterke: bedankt voor de update - is aangepast!

Hans

eti
super active
super active
Berichten: 71
Lid geworden op: 24-11-2010 09:41
Contacteer:

Bericht door eti » 06-02-2012 21:32

Ik vond het een erg leuk weekend. Kennis gemaakt met een aantal Belgische Legocollega's en een paar Hollanders wat beter leren kennen, leuke relaxte sfeer daar. En een toporganisatie, alle lof daarvoor!

Bij gebrek aan een nieuwe MOC had ik mijn prijsvraag van Bricking Bavaria nogmaals van stal gehaald, en dat was een onverwacht succes. Met maar een fractie van het volk dat daar in München rondliep had ik toch nog 52 inzendingen! U mag allen Hans Demol feliciteren, dat was een van de twee die het goed had, en bij loting werd hij de winnaar. Het juiste antwoord was 37 (maar 38 en 39 zou ook goed gerekend zijn wegens enkele vaagheden).

Verder heb ik (na e-mailonisch overleg) de jeugd misbruikt als proefkonijn voor een bordspel dat ik ontworpen had, en ook dat leek goed te lopen. Een hoop kinderen vonden het leuk om te spelen, en het bleek speltechnisch wel goed in elkaar te zitten.

Hoewel ik ook graag fotografeer, heb ik me daar afgelopen weekend nauwelijks mee bezig gehouden. Hans' foto's zijn prachtig!
Hier nog één plaatje van mijn spel:
Afbeelding
Mijn spel wordt uitgetest. by عʈ¡, on Flickr

Plaats reactie

Terug naar “Brick Tricks”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten