Layout van BillytheKid

Mooie prive treinlayouts//Beautiful private train layouts

mooie trein layouts van mensen die thuis een layout aan het bouwen zijn, of hebben.
Dus geen club layouts

Beautiful private layouts of people at home No club layouts
Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 18-11-2015 20:59

Alles prima gedaan.
Weet je veel van oude sets?

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 19-11-2015 10:31

Of ik verstand heb van de '80-er sets? Het waren DE sets uit mijn kindertijd :P . En ik zoek nog steeds een paar.

Ik heb bij de uitbreiding slechts 1 set extra genomen. Bij de Grand Emporium kon ik 2 verdiepingen ervan maken. Het is een warenhuis en deze zijn ook groot en hoog. Deze is idd wat uit toon in vergelijking met de andere gebouwen. Een wolkenkrabber hoort er ook bij :cool: . Ik heb nog een set, kan binnenkort wel eens een foto maken met nog 2 extra verdiepingen :P .

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 19-11-2015 18:29

ben nu wat sets in elkaar aan het steken van de jaren '80 daarmee.
Zal volgende week ook wat foto's ervan posten en dan moet je maar is zeggen of er zeldzame tussen zitten.

Van de nieuwe modulaire gebouwen heb ik ze ook allemaal (dubbel,1keer in elkaar en 1 keer nog in de doos). Vond ze echt goed gemaakt. Zoals u kerkje is ook prima gedaan :eek:

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 27-11-2015 13:23

Heeft weinig met mijn layout te maken, maar deze wil ik gaan bouwen:
Afbeelding
Bouwtekening is besteld, nu alleen de onderdelen nog :???: . Heb een beetje in de geschiedenis gedoken, de Tiger tank werd het liefst gemeden bij een directe aanval. De geallieerden hadden de aantallen met de Sherman tanks. En de meeste Tiger tanks zijn uitgeschakeld door technische problemen. En diegene die nog in actie waren, daarvan werd ruim de helft via een vliegtuig uitgeschakeld.
De geallieerden hadden een tacktiek om ca 6 Sherman tank op te offeren om 1 Tiger tank uit te schakelen.

Er is nog 1 werkende Tiger 1 tank in Engeland aanwezig, rest zijn museumstukken of replica's.
De Tiger 1 was ca 55ton met een 88mm kanon (zwaarste uit die tijd) die op 1,5km afstand een pantservoertuig kon doorboren.
De Tiger 2 is de opvolger ervan en woog 70 ton.

Verder ben ik nog bezig met een vrachtwagen en trailer in Shell kleuren en de vrachtwagen zelf is 5nops breed.

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 06-01-2016 12:32

Ik begin echt weer de LEGO op te pakken. Heb voor set 6391 de dure antenne besteld :???: , verder nog wat onderdelen om huisje 6360 te bouwen. De bouw aan mijn kerkje vordert langzaam, mede omdat ik nog niet weet hoe ik het hebben wil.

Project Tigertank 2 zijn nu bijna alle onderdelen van besteld, net als de stickers hiervoor. Was alleen beetje stoeien met de rupsbanden, wilde perse van LEGO gebruiken, dan moet je hier en daar wat aanpassen.
Als deze af is, dan start ik met project Tigertank 1. Deze wordt in kleur tan gebouwd, naar de kleuren van het afrikakorps uit die tijd.

Hopelijk kunnen we dan tegen die tijd het Ghostbusters huis en brickbank halen in Oberhausen cq Keulen.

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 09-01-2016 09:33

Kleine foto reportage hoe de layout op dit moment erbij ligt.

Afbeelding
De haven, waar ik eigenlijk geen ruimte voor heb.

Afbeelding
Foto is wat donker, maar daar liggen 2 vrachtschepen.

Afbeelding
De layout met zicht op de modulaire huizen.

Afbeelding
Mijn trots v/d layout de Vestas windmolen met het reuzenrad ervoor. Beide aangesloten op mijn 9v controlepaneel.

Afbeelding
En vergeet mijn vliegveld niet, waar de passeniers met de monorail vanuit het hart van mijn layout naar vervoerd kunnen worden.

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 09-01-2016 12:07

Hoi Billyt(hekid.
Zijn dat echt zo'n dure antennes mss?

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 10-01-2016 08:01

Bijna 14EUR per stuk volgens Bricklink.

Billy, mooie lay-out, echt waar. Het is jammer dat je, zoals je zelf aangeeft, te weinig ruimte hebt voor bepaalde dingen goed uit de verf te laten komen. Maar absoluut de moeite waard!

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 10-01-2016 13:33

Nieuwe aanwinst :eek: :
Afbeelding

Bouw aan Tiger 2 tank schiet nu ook mooi op. Ik ben wel genoodzaakt 2 onderdelen metelkaar te verlijmen, want het blijft niet mooi zitten.
Afbeelding

J.J.
super special
super special
Berichten: 519
Lid geworden op: 20-08-2011 17:45
Contacteer:

Bericht door J.J. » 11-01-2016 08:39

Goede start van het nieuwe jaar :eek:

Plaats reactie

Terug naar “Mooie prive treinlayouts//Beautiful private train layouts”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast