alvast bedankt!
Handmatig is eenvoudig met een keuzeschakelaar en enkele draden.Sergio schreef:Weet iemand toevallig hoe ik elektrische seinen moet maken? Met van die LED lampjes bedoel ik. Het liefst automatisch, maar handmatig besturen is ook goed. Ik heb niet zo veel ervaring met elektronica dus hoe het simpel alsjeblieft :D
alvast bedankt!
Bij de 12v treinen is ooit een sein met schakelaar uitgegeven. Dmv de schakelaar kun je zowel het sein omschakelen van rood naar groen en het baanvak wel of niet van stroom voorzien. Wellicht zijn deze schakelaars nog te koop.Peter schreef:Enkel de lichten of ook de trein beinvloeden, wat een stuk moeilijker wordt.
Peter
Inderdaad Wilchry, de 12 volt hadden die standaard, wat enorm mooi interessant en goed was, dit hebben we verloren wanneer de 9volt zijn intrede heeft gedaan jammer...Wilchry schreef:Bij de 12v treinen is ooit een sein met schakelaar uitgegeven. Dmv de schakelaar kun je zowel het sein omschakelen van rood naar groen en het baanvak wel of niet van stroom voorzien. Wellicht zijn deze schakelaars nog te koop.Peter schreef:Enkel de lichten of ook de trein beinvloeden, wat een stuk moeilijker wordt.
Peter
Wilchry
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast