Ik vond het een erg leuk weekend. Kennis gemaakt met een aantal Belgische Legocollega's en een paar Hollanders wat beter leren kennen, leuke relaxte sfeer daar. En een toporganisatie, alle lof daarvoor!
Bij gebrek aan een nieuwe MOC had ik mijn prijsvraag van Bricking Bavaria nogmaals van stal gehaald, en dat was een onverwacht succes. Met maar een fractie van het volk dat daar in München rondliep had ik toch nog 52 inzendingen! U mag allen Hans Demol feliciteren, dat was een van de twee die het goed had, en bij loting werd hij de winnaar. Het juiste antwoord was 37 (maar 38 en 39 zou ook goed gerekend zijn wegens enkele vaagheden).
Verder heb ik (na e-mailonisch overleg) de jeugd misbruikt als proefkonijn voor een bordspel dat ik ontworpen had, en ook dat leek goed te lopen. Een hoop kinderen vonden het leuk om te spelen, en het bleek speltechnisch wel goed in elkaar te zitten.
Hoewel ik ook graag fotografeer, heb ik me daar afgelopen weekend nauwelijks mee bezig gehouden. Hans' foto's zijn prachtig!
Hier nog één plaatje van mijn spel:
Mijn spel wordt uitgetest. by
عʈ¡, on Flickr