Kerkgebouw

archief alles wat geschreven is geweest rond treigne mariembourg 2010
castlestrike666
super
super
Berichten: 113
Lid geworden op: 30-09-2009 00:13
Contacteer:

Kerkgebouw

Bericht door castlestrike666 » 26-04-2010 23:11

Ik zal dan eens volop beginnen aan de bouw van de kerk.
Heb de laatste tijd niet erg veel tijd gehad, maar ik zal ervoor zorgen dat ik binnen enkele weken al goed gevorderd ben!

Foto's volgen 8)

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 27-04-2010 21:13

Heel goed Kenny, kan je dan zo vlug mogelijk een paar foto's posten ?
ik ben ook bezig met de opbouw van het plein voor de kerk en de overwegen net zoals het wandelpaadje naast de spoorlijn.

Groeten,

Pete(r)

castlestrike666
super
super
Berichten: 113
Lid geworden op: 30-09-2009 00:13
Contacteer:

Bericht door castlestrike666 » 31-05-2010 21:04

actuele status: nog steeds dezelfde als voorheen :???: Dit is dus de eerste grondlaag van een 6tal bricks hoog. Maar, het geraakt wel af op tijd ;-)
Peter, ik zal er proberen voor te zorgen dat als ik met uw materiaal terugkom, dat de onderste laag van een 30tal bricks hoog klaar is. We kunnen alles dan nog eens passen.

Het zal waarschijnlijk eind juni, begin juli zijn, is dit goed voor jouw?


Groetjes
Kenny.

ludo
elite
elite
Berichten: 947
Lid geworden op: 26-02-2010 11:23
Contacteer:

Bericht door ludo » 01-06-2010 07:49

castlestrike666 schreef:actuele status: nog steeds dezelfde als voorheen :???: Dit is dus de eerste grondlaag van een 6tal bricks hoog. Maar, het geraakt wel af op tijd ;-)
Peter, ik zal er proberen voor te zorgen dat als ik met uw materiaal terugkom, dat de onderste laag van een 30tal bricks hoog klaar is. We kunnen alles dan nog eens passen.

Het zal waarschijnlijk eind juni, begin juli zijn, is dit goed voor jouw?


Groetjes
Kenny.
Kenny,
Vergeet niet dat we volgende maand reeds grote vakantie hebben en we tradietie getrouw terug kunnen gebruik maken van de turnzaal om één en ander in te passen gedurende een 6-tal weken.
Als het dan niet klaar is (althans wat afmetingen op grondvlak betreft) hebben we een probleem.
Ik weet ook dat er nog vele zitten te wachten op hun bestelling die hopelijk héél binnenkort binnen komt zodat we verder kunnen.

Gelieve ook de 'actuele status' in de andere topic te plaatsen, zodat ik dit makkelijk kan opvolgen. Anders moet ik overal alle topics zitten afzoeken, wat ook héél wat werk met zich mee brengt.

Proficiat met het goede verloop van je presentatie op school.
Groetjes en veel bouw plezier.
Ludo

castlestrike666
super
super
Berichten: 113
Lid geworden op: 30-09-2009 00:13
Contacteer:

Bericht door castlestrike666 » 01-06-2010 11:19

ludo schreef:Proficiat met het goede verloop van je presentatie op school.
Bedankt Ludo. :wink:
Nog even doorbijten en de schoolcarrière zit erop. Dan waarschijnlijk op naar nog een tweede studierichting, ofwel naar een zelfstandige zaak :???:

Ik zal er voor zorgen dat alles op tijd klaargeraakt, en zal daarbij zeker eerst de basis afwerken aangezien dit in het geheel moet passen.

Ik zit niet onmiddellijk op een bestelling te wachten, maar eerder op wat tijd om eens een goed duwtje te kunnen doorwerken ;-)

En mijn excuses voor de misplaatsing van het bericht. Bij updates zal ik ze vanaf nu steeds in het andere topic plaatsen.

Groetjes
Kenny

ludo
elite
elite
Berichten: 947
Lid geworden op: 26-02-2010 11:23
Contacteer:

Bericht door ludo » 01-06-2010 12:12

castlestrike666 schreef:
ludo schreef:Proficiat met het goede verloop van je presentatie op school.
Bedankt Ludo. :wink:
Nog even doorbijten en de schoolcarrière zit erop. Dan waarschijnlijk op naar nog een tweede studierichting, ofwel naar een zelfstandige zaak :???:

Ik zal er voor zorgen dat alles op tijd klaargeraakt, en zal daarbij zeker eerst de basis afwerken aangezien dit in het geheel moet passen.

Ik zit niet onmiddellijk op een bestelling te wachten, maar eerder op wat tijd om eens een goed duwtje te kunnen doorwerken ;-)

En mijn excuses voor de misplaatsing van het bericht. Bij updates zal ik ze vanaf nu steeds in het andere topic plaatsen.

Groetjes
Kenny
Hallo Kenny,

Aankondigingen van nieuwe foto's en zo kan je hier verder blijven plaatsen, echter als er grote status wijzigingen zijn (half klaar, bijna klaar, af), gelieve die dan in de andere topic te plaatsen.
groetjes,
Ludo

castlestrike666
super
super
Berichten: 113
Lid geworden op: 30-09-2009 00:13
Contacteer:

Bericht door castlestrike666 » 17-07-2010 16:55

Beste collega's


Voor wat het waard is, hier alvast enkele foto's van de start van het kerkgebouw:

Afbeelding

Afbeelding[/url]

Afbeelding

castlestrike666
super
super
Berichten: 113
Lid geworden op: 30-09-2009 00:13
Contacteer:

Bericht door castlestrike666 » 05-09-2010 14:27

De stukken voor de kerktoren zijn eindelijk onderweg!

Hopelijk geraakt het dak er op tegen eind september! :-o

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 05-09-2010 18:33

troost u Kenny
ook ik moet nog veel doen...
heb tijd te kort
:neutral:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

castlestrike666
super
super
Berichten: 113
Lid geworden op: 30-09-2009 00:13
Contacteer:

Bericht door castlestrike666 » 05-09-2010 22:23

Jha, dat wel, maar als de stukken er niet zijn, kan er geen dak op :???: :P Nu, het zal er wel geraken.

Moet ik anders wat komen helpen met bomen of zo maken? Heb nog 3 weken verlof nu, dus nog wel wat tijd vrij ;-) Je moet het maar laten weten hé!

Plaats reactie

Terug naar “archief 2010 treigne mariembourg”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten