Nieuw station WIP

alles over treingebouwen en omgeving // everything around train bldg. and surroundings
Plaats reactie
JJR
active
active
Berichten: 45
Lid geworden op: 05-04-2010 19:51
Contacteer:

Nieuw station WIP

Bericht door JJR » 18-02-2013 09:36

Hey allemaal,

Ik ben terug van weggeweest. Om een lang verhaal kort te maken, de ruimte die m'n stad (kanaalzicht/kerkzicht) innam kon niet langer gerealiseerd worden, dus is uiteindelijk de hele stad afgebroken. Het aantal treinen is van 5 naar 2 gegaan. Alleen nog de ICE (7897) en rode vrachttrein zijn over.

Ondanks dit alles bouw ik nog wel eens wat. Alleen veel langzamer (kwalitatiever denk ik) dan eerst. Nu ben ik bezig met een nieuw station. En anders dan mijn vorige station http://www.brickshelf.com/gallery/dutch ... _wip_1.jpg, gaat deze er wat meer landelijk uitzien.

Het algehele idee komt van dit plaatje,

Afbeelding

En via LDD had ik een onafgemaakt prototype gemaakt om te kijken hoe het er ongeveer (wel heel simpel gebouwd) er uit zou komen te zien.

Afbeelding

En dit is hoever het op dit moment is gevorderd. Ja het is nog wat rommelig, maar dat is vooral omdat het nog een WIP is. Eerst wil ik de 'general shape' goed krijgen, daarna details aan de buitenkant toevoegen, en later nog een interieur verzorgen.

Afbeelding

Als iemand nog opmerkingen, ideeën of tips heeft hoor ik het graag :eek:

Plaats reactie

Terug naar “ MOC treingebouwen // trainbuildings ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten