Wie helpt me verder?

LDD 3.0 & 4.0
plaatsen van bouwtekeningen
allerhande problemen, of fouten en mogelijke verbeteringen.

inserting of construction drawings all kinds of problems, or errors and possible improvements
Plaats reactie
Legodump
beginner
beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-06-2018 16:27
Contacteer:

Wie helpt me verder?

Bericht door Legodump » 22-06-2018 16:45

Beste Lezer.
Na het plaatsen van een nieuwe heup heb ik tijd zat om te lego'en voor mijn kleindochter. Ja, ik weet het. Dat zeggen alle oudere mensen. Hahaha. Ik maak een basis speelplaat waarop zij dan zelf haar invullingen kan maken met de designer.
Ik loop echter af en toe tegen een probleem aan dat ik op enkele plekken geen steentje kan plaatsen. Het lijkt dan alsof de basis (grondplaat) 1 niveau dieper ligt. Ik kan het niet oplossen.
Kan ik in dit forum mijn .lxt bestand uploaden zodat een ervaren iemand er naar kijkt?
Het is overigens een top programma dat uiteindelijk ook nog gratis is. Wij hebben al bakken met lego van 35 jaar geleden die nu nog steeds door de kleinkinderen gebruikt worden. Maar ja. Deze tijd is virtueel ook wel een punt. Vandaar dat Opa zijn best doet dit bij te benen.
Ik hoop dat U een oplossing voor mij weet te vinden.
Met vriendelijke groeten, Legodump.
P.s. Ditgital desinger 4.3

ludo
elite
elite
Berichten: 947
Lid geworden op: 26-02-2010 11:23
Contacteer:

Re: Wie helpt me verder?

Bericht door ludo » 22-06-2018 20:28

Legodump schreef:Beste Lezer.
Na het plaatsen van een nieuwe heup heb ik tijd zat om te lego'en voor mijn kleindochter. Ja, ik weet het. Dat zeggen alle oudere mensen. Hahaha. Ik maak een basis speelplaat waarop zij dan zelf haar invullingen kan maken met de designer.
Ik loop echter af en toe tegen een probleem aan dat ik op enkele plekken geen steentje kan plaatsen. Het lijkt dan alsof de basis (grondplaat) 1 niveau dieper ligt. Ik kan het niet oplossen.
Kan ik in dit forum mijn .lxt bestand uploaden zodat een ervaren iemand er naar kijkt?
Het is overigens een top programma dat uiteindelijk ook nog gratis is. Wij hebben al bakken met lego van 35 jaar geleden die nu nog steeds door de kleinkinderen gebruikt worden. Maar ja. Deze tijd is virtueel ook wel een punt. Vandaar dat Opa zijn best doet dit bij te benen.
Ik hoop dat U een oplossing voor mij weet te vinden.
Met vriendelijke groeten, Legodump.
P.s. Ditgital desinger 4.3
hallo,

ik hoop voor U dat er iemand is die je zal kunnen helpen.
Zelf werk ik met MLCad (Windows systeem), wat ook gratis is, en waarvan de onderdelen bibliotheek 1 à 2 maal per jaar aangevuld wordt.
voor meer info ga naar www.ldraw.org

Het is ook geweten dat er bepaalde zaken in LDD NIET kunnen, wegens 'illegale' bouwtechniek, maar wel kunnen in MLCad.
Weet niet of dit er iets mee te maken heeft, heb zelf géén ervaring met LDD, al staat het hier wel geïnstalleerd.

Iets uploaden naar dit forum is bij mijn bescheiden mening niet mogelijk.
Alles wat je hier op het forum aan afbeeldingen ziet, staat op andere servers / internet locaties, zoals Flick, Brickshelf, ...

Ludo

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 23-06-2018 23:12

inderdaad ludo
andere files kunnen hier niet worden geuploud
alleen foto's en die staan best op een andere website
om ze langer te bewaren...

hier kan het ook maar worden enkele jaren later verwijderd
door onder een tekstkader een foto bij te voegen

:-o

tip:

eens een printscreen nemen van je scherm en hier plaatsen
zo zien we wat jou probleem is
:???:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “LDD 3.0 & 4.0”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten