Hallo van Veres

Hier kan men zichzelf voorstellen//Here you can introduce yourself
Plaats reactie
Gebruikersavatar
VeresBenedek
beginner
beginner
Berichten: 4
Lid geworden op: 18-08-2023 08:23
Contacteer:

Hallo van Veres

Bericht door VeresBenedek » 18-08-2023 08:28

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jan en ik ben blij dat ik lid mag worden van dit leuke Lego-forum! Ik ben getrouwd en heb twee tienerkinderen, een zoon van 15 en een dochter van 13. We zijn een echt Lego-gezin en vinden het allemaal erg leuk om met Lego te bouwen.

Mijn zoon en ik zijn vooral geïnteresseerd in de grotere Lego Technic sets om auto's en machines mee te bouwen. Onze laatste project was de Lego Technic Liebherr graafmachine, die we na vele uren bouwen eindelijk af hadden. Mijn dochter houdt meer van de Lego Friends sets en bouwt graag huisjes en winkeltjes.

Ik hoop hier op het forum tips en inspiratie op te doen voor nieuwe Lego projecten. Ook wil ik graag foto's delen van onze eigen Lego creaties. Verder lijkt het me leuk om andere Lego-liefhebbers te leren kennen en ervaringen uit te wisselen!

Als extraatje maak ik in mijn vrije tijd graag stop-motion Lego filmpjes. Deze deel ik regelmatig op mijn YouTube-kanaal. Als jullie willen kunnen jullie daar een kijkje nemen!

Nogmaals dank voor de welkom en hopelijk tot snel op het forum! Groetjes,

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23224
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Re: Hallo van Veres

Bericht door patje » 18-08-2023 18:58

Welkom op het forum Jan

Hopelijk vind je hier wat je zoekt, want legtreinen en city is niet acht met Technic..
Wij gebruiken Technic onderdelen meestam alleen maar voor aandrijvinge en bewegende delen
bij bv windmolens ets ets .
In ieder geval welkom , en vindt je hier je gading met een ander thema ,
namelijk treinen en city..

Veel lees en postgenot...
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “je zelf voorstellen // introduce yourself”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten