Even voorstellen :

Hier kan men zichzelf voorstellen//Here you can introduce yourself
Plaats reactie
bengelapen
beginner
beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-11-2018 11:35
Contacteer:

Even voorstellen :

Bericht door bengelapen » 27-11-2018 12:08

Hallo allemaal, ik ben An Valenteyn, ben 55 en al jaren fan van Lego want ook al was ik enig kind en een meisje, ik had hele dozen vol als kind. Ik heb zelf 3 kinderen en voor hen was elke vakantie een legofeest, alle bakken werden op de grote tafel in de eetkamer leeggemaakt en de map met bouwbeschrijvingen werd er bij gehaald en stukje per stukje werd alles opgebouwd. Zalig was dat, en aangezien alles een hele vakantie bleef liggen, kon mama 's avonds verder bouwen als de kids in bed lagen :) .

Verder hebben treinen mij ook altijd super geïnteresseerd, we hadden geen auto en elke uitstap of vakantie gebeurde met de trein. Ik heb dna ook nog een oude 4,5V trein met veel blauwe sporen. Verder een 9V van de kinderen (nu ja, nu is ie van mij, ik kan em moeilijk in 3 stukken meegeven aangezien de kdn het huis uit zijn :) , een Harry Pottertrein (denk de eerste), een 2dehands witte HST met ronde neus (zelf nog niet opgebouwd, blokjes zijn nog wat geel en moeten dus eerst nog gereinigd worden), een kersttrein nog in de doos en zo ook de nieuwe passagierstrein.
Ik ben hier al vaker terechtgekomen en es een en ander bekeken maar nu pas geregistreerd omdat ik echt in gang wil schieten met het bouwen van mijn stadje met vooral dus aandacht voor de treinen aangezien ik onlangs een kamer heb opgeruimd (nuja, voor een stuk toch) en een grote 2dehands tafel heb gevonden (180 x 90) , een mens moet ergens beginnen...

Tussendoor zijn er ook nog periodes geweest dat ik eerst alleen en later met mijn zoon bezig waren met Marklintreintjes, langs de muur van zijn kamer (dezelfde kamer waar nu de lego in komt) hebben we samen ooit een baan gebouwd (toen geen tafel maar op maat gezaagde planken, er moest toen ook nog een bed op zijn kamer kunnen natuurlijk. Dit maar om te zeggen dat ik een beetje ervaring heb met een baan bouwen maar het electrische gedeelte was toen heel beperkt en veel meer verstand heb ik daar nog niet van dus ga wel wat hulp kunnen gebruiken.

Dat was het zo een beetje voor nu, groetjes, An

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 29-11-2018 12:55

Goeie dag An

Welkom op het forum
we zijn er om jou te helpen en het forum
is er om ideeen op te doen...

Natuurlijk zal je hier veel dingen tegenkomen
waar je misschien van zegt. oei daar kunnen we niet in mee..
Dat zijn natuurlijk mensen die al zeer lang bezig zijn met
lego en dus ook mooie dingen staan hebben .

Maar laat dat niet aan je hart komen..
stillekes aan beginnen zou ik zeggen
en zo goedkoop mogelijk bouwen...

hier vind je enkele mooie prive layouts
waar je je hart kan ophalen
ik geef die om jou een beetje ideeen te laten opdoen...

mooie-prive-treinlayouts-beautiful-priv ... s-f84.html

eentje wat zeer interessant is,, is deze hier onder
je ziet hoe hij begint en tot waar hij nu staat met zijn layout

eine-stadt-entsteht-een-stad-wordt-geboren-t6411.html

veel kijkplezier.


;-)
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

bengelapen
beginner
beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 27-11-2018 11:35
Contacteer:

Bericht door bengelapen » 06-01-2019 09:30

Sorry voor nogal een late reactie, dacht dat ik bericht ging krijgen als er antwoord kwam maar dat zal ik niet zo ingesteld hebben.

Gedankt voor de linken, ga ze direct bekijken.

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 06-01-2019 18:00

bengelapen schreef:Sorry voor nogal een late reactie, dacht dat ik bericht ging krijgen als er antwoord kwam maar dat zal ik niet zo ingesteld hebben.

Gedankt voor de linken, ga ze direct bekijken.
Normaal gezien zou je nu mailtje moeten krijgen
is ingesteld

;-)
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “je zelf voorstellen // introduce yourself”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten