voorstellen.

Hier kan men zichzelf voorstellen//Here you can introduce yourself
valvoline
super active
super active
Berichten: 51
Lid geworden op: 28-09-2013 22:21
Contacteer:

Bericht door valvoline » 04-10-2013 22:18

dank voor de reactie. en nog nieuws want..............
de maersk trein is denk ik voor het eind van deze maand klaar.

yessssssss kannie wachten en zie er reikhalsend naar uit.
ik vind,m geweldig mooi en ben benieuwd hoe die er live uitziet.

uiteraard bouwen we daar ook verlichting in maar eerst maar eens bouwen straks.

grt tom.

Glen
super special
super special
Berichten: 322
Lid geworden op: 20-03-2012 09:28
Contacteer:

Bericht door Glen » 04-10-2013 22:45

Goed bezig :eek:
Afbeelding

valvoline
super active
super active
Berichten: 51
Lid geworden op: 28-09-2013 22:21
Contacteer:

Bericht door valvoline » 20-10-2013 13:26

hee glen . wij zijn hartstikke leuk bezig. we hebben veel lol van onze treinen. sterker nog de maersk zit al in elkaar en staat paraat om de baan op te gaan. afgelopen vrijdag aan begonnen om 22:oo. om precies 03:00 had ik de hele trein op bestikkeren na klaar. dat heb ik maar ik,t licht gedaan ,gewoon overdag. ik kon gewoon niet stoppen meer met bouwen van die maersk. dat kennen jullie vast wel dat heerlijke gevoel :eek: :eek: moet ,m nog wel motoriseren dacht zelf aan een of twee 9volt motoren met die stalen wielen. ben nu bezig met de 10183. die is nog mooier vind ikzelf. daarna ooit nog es omzien naar de santa fe. eerst nu de andere twee op de baan zien te krijgen. heeft iemand nog tips voor de motorisering van de maersk en dan nog de verlichting. in dit geval wel lastiger want er zijn maar hele kleine lamp houdertjes. dus niet van de 1x1 stukken met een uitsparing om de lamp in te doen. heeft iemand dit wel eens gedaan bij de maersk. op een andere plek oid wellicht.

op naar de krok. loco. wat een schitterende locomotief is dat ook zeg. ben benieuwd hoe die er uit ziet. voor nu . groeten tom.

valvoline
super active
super active
Berichten: 51
Lid geworden op: 28-09-2013 22:21
Contacteer:

Bericht door valvoline » 20-10-2013 13:29

oja ik weet wel dat er een set van rc in kan maar ik vind die 9 volt toch mooier lopen en lijkt me ook sterker als de rc motoren . vandaar de vraag over die motorisering.

grt tom.

J.J.
super special
super special
Berichten: 519
Lid geworden op: 20-08-2011 17:45
Contacteer:

Bericht door J.J. » 21-10-2013 08:52

Ja de tijd vliegt als je bezig bent :???:
Als je de standaard set hebt en geen extra wagons gaat plaatsen is 1 9v motor meer dan voldoende. Hoe het met de verlichting zit weet ik niet, ik heb geen 9v.

Plaats reactie

Terug naar “je zelf voorstellen // introduce yourself”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten