BillytheKid inda house.

Hier kan men zichzelf voorstellen//Here you can introduce yourself
Plaats reactie
BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

BillytheKid inda house.

Bericht door BillytheKid » 17-01-2013 23:03

Wie ben ik? Ik stond voorheen beter bekend als Panda, verzamelaar van 12v treinen. In het dagelijkse leven sta ik bekend onder de naam Jacob met bouwjaar 1978. Woon samen met mijn vriendin Hilda, 2 katten (Alice & Tom) en 3 cavia's (Roos, Marc & Beau).

Voor de cavia's heb ik een dubbele kooi aangepast voor meer leefruimte voor hun:
Afbeelding

Helaas kunnen de katten niet door 1 deur en is Alice veel op de legozolder te slapen. Ze is al 10 jaar en kan 99% ervan uit gaan dat alles blijft staan.
Afbeelding

En Tom, waarvan ik 99% weet dat er niks overeind blijft staan. Verder een schat van een kat:
Afbeelding

Naast de lego zijn er nog 2 auto's die het nodige energie en geld kosten. De Fiat Panda, die de meesten ook wel herkennen:
Afbeelding

Door omstandigheden is er ook nog een Renault Twingo op mijn pad terecht gekomen is:
Afbeelding

Genoeg over dingen buiten het lego om. Ik verzamel voornamelijk de 12v serie uit de jaren '80. De welbekende 7700 en 7800 serie v/d grijze 12v treintijdperk. Doch kan ik de 9v serie met trafo ook zeer waarderen. Dit vind je ook in mijn layout.
De 12v serie heb ik compleet en verder verzamel en moc ik sets die ik zelf leuk cq mooi in mijn 12v layout vind passen. Daar vallen 9v treinen, Harry Potter, Starwars, Batman, klassieke Townsets, etc onder. Alles draait om aankleding v/d 12v treinen. Alleen maar treinen wordt ook weer saai.

Qua treinen zal ik een aparte topic aanmaken en ook over mijn layout. Beiden zijn een verhaal apart. Wil je ze zien, klik dan op de links in mijn onderschrift. Laatste tijd heeft lego op een laag pitje gestaan, vanwege omstandigheden. Ik probeer het nu weer wat op te pakken om weer wat evenwicht te krijgen in werk en ontspanning.

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23224
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 17-01-2013 23:23

da's een mooi weerzien panda
inderdaad al een gehele tijd geleden,
dat we nog wat van je hoorden..
intussen hier al regelmatig eens een vraag gehad rond
12 volt, en herstellingen..
herstel jij nog 12 volt motoren?
of is dat verleden tijd?

trouwens welkom op het forum
:eek:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 17-01-2013 23:48

Diegene die stuk gaan probeer ik wel te herstellen. Alleen laatste tijd sneuvelen er bij mij geen meer. Heb zelf nog wel een aantal die nog gerepareerd moeten worden. Het probleem zit met die middenas, die zeer gevoelig is om defect te gaan.

Is zeker een tijdje geleden, is ook een hoop gebeurd in de tussentijd. Maarja bij wie niet :???: .........
De 12v treinen zijn er allemaal nog en de Panda ook :D .

Glen
super special
super special
Berichten: 322
Lid geworden op: 20-03-2012 09:28
Contacteer:

Bericht door Glen » 19-01-2013 16:42

waaw, alle 12V sets :eek:
Schitterend, nog een grijze tijdperk moccer!
Ik ben ook een Fiat fan en heb 2 ouwe bravo's voor men deur staan: een 20v HGT en een JTD abarth.
Leuke foto's al.
Ben benieuwd voor je lay out.
Afbeelding

J.J.
super special
super special
Berichten: 519
Lid geworden op: 20-08-2011 17:45
Contacteer:

Bericht door J.J. » 22-01-2013 11:50

Eerder al gemeld dat de foto's mij bekend voorkwamen. Welkom op het forum met je mooie grote collectie :)

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 07-05-2013 13:08

Momenteel staat het lego op een heel laag pitje. Het is mooi weer en ben druk aan het werk, waar het geld wordt uitgegeven aan het huis en auto's. Vandaar dat er geen posts van mijn kant komen.

Plaats reactie

Terug naar “je zelf voorstellen // introduce yourself”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten