Nog een nieuw lid erbij!

Hier kan men zichzelf voorstellen//Here you can introduce yourself
RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Nog een nieuw lid erbij!

Bericht door RCG » 02-12-2012 10:08

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sebbe, ik woon in Belgisch-Limburg en ik verzamel sinds mijn 6e Lego (ben ondertussen 25). Ik ben de laatste tijd begonnen met een 12V collectie aan te leggen, en moet nog 5 sets hebben uit dit tijdperk om alles minimum 1x te hebben. Op dit moment heb ik wegens plaatsgebrek alles opgeborgen in dozen, echter ooit heb ik de bedoeling om een mooie lay-out op te bouwen.

Ik heb op dit moment zo'n 800 sets, waarvan 600 compleet, dus ik ben altijd op zoek naar losse onderdelen. Ik heb zelf ook een redelijke voorraad liggen met veel verschillende stukken. Moest je dus naar iets op zoek zijn, misschien heb ik wat voor je liggen.

Ik verzamel zelf alle Lego vanaf 1980 tot en met 2000. Ik ben minder geinteresseerd in de nieuwere Lego, omdat dit veel te groot is in vergelijking met de sets uit de jaren 90 bijvoorbeeld.

Ik volg het forum zelf al een tijdje, vooral om leuke ideeën op te doen voor ooit een lay-out te bouwen.

Moest je nog wat willen weten, vraag maar raak!

Groeten
Sebbe

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 02-12-2012 10:16

Wel sebbe

hartelijk welkom op het forum
tof dat je de stap gezet hebt,
om je te registreren...

Hier zul je zeker je gading vinden
want er zitten hier nog mensen die 12volt verzamelen...

Persoonlijk heb ik ook de volledig reeks 7000
:eek:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 02-12-2012 12:44

Ik ben er zeker van dat ik nog veel ideeën hier zal vinden! Ik ben ook van plan om eens een kijkje te komen nemen in Tielt volgend jaar. Dit jaar ben ik in Lego World Zwolle geweest, en ik vond het wel eens leuk om te zien. Dus wil ik dit wel wat vaker doen, te beginnen in Tielt.

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 02-12-2012 20:03

Hallo Sebbe,

welkom op het forum, ik ben zelf ook liefhebber van alles wat in de jaren '80 uitgekomen is van de citylijn (toen heette dit Legoland).
Het is later de bedoeling dat wij wat onderdelen inventariseren zodat we ontbrekende stukken van sets kunnen ruilen. Zo kan je jouw collectie van sets compleet maken zonder er een fortuin aan geld te moeten uitgeven.
Als je lid wil worden van BeLUG, dan kan je via deze weg ook goedkoper aan nieuwere onderdelen geraken.

Groeten,

Pete(r)

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 02-12-2012 20:12

Hallo Peter,

Hoe kan je precies lid worden van Belug? Ik heb zelf heel veel onderdelen, weliswaar niet geinventariseerd. Ik heb wel een lijst met alle stukken die ik zelf kwijt ben.

Groeten
Sebbe

PS: Weet er iemand hoe je in je onderschrift de lego treinen kan weergeven? Lijkt me wel leuk om mijn treintjes te inventariseren op deze manier.

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 02-12-2012 20:43

Hallo Sebbe,

je gaat naar onze website www punt belug punt be en je kan daar alles terugvinden over onze club. Onder andere het forum (met ongeveer dezelfde inhoud als dit forum, maar met iets meer nadruk op de andere legothema's als TECNIC, AMBASSADORS, SALES AND DEALES, enz...)
Ook vind je daar meer over de club zelf zoals BELUG ORGANISATION, BELUG ACTIVITIES, enz...
Als je wil lid worden stuur je gewoon een mailtje naar het adres contact at belug punt be en dan krijg je de nodige informatie.

Groeten,

Pete(r)

J.J.
super special
super special
Berichten: 519
Lid geworden op: 20-08-2011 17:45
Contacteer:

Bericht door J.J. » 03-12-2012 08:58

Kijk weer een 12v fan :) Welkom bij de club

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 03-12-2012 18:58

Worden de meeste dingen op dit forum dan ook gepost op Belug, of eerder omgekeerd? Ik wil er best lid van worden. Je mag me de informatie doorsturen, dan kan ik het eens rustig doorlezen. Ik heb op de website wel al eea gelezen.

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 03-12-2012 19:08

Hallo Sebbe,

het zijn twee onafhankelijke forums. Heel wat mensen zijn wel actief op beide fora.
Wat de informatie betreft stuur je best een mailtje naar contact at belug punt be.

Groeten,

Pete(r)

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 03-12-2012 19:30

Ok. Doe ik. Ik dacht dat jij ook achter de site van Belug zat, vandaar mijn vraag. :)

Plaats reactie

Terug naar “je zelf voorstellen // introduce yourself”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten