beste forumleden

Hier kan men zichzelf voorstellen//Here you can introduce yourself
Plaats reactie
Benoni
beginner
beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: 16-04-2010 10:34
Contacteer:

beste forumleden

Bericht door Benoni » 14-06-2011 21:16

Ik ben Benoni en ben 65j oud.Zo oud zult u zeggen en dan nog met de Lego bezig.Wel,ik post hier in naam van mijn zoon,hij is nl géén computerfreak.
De meesten hier beginnen met verzamelen of hervatten na jaren.Hier bij ons gaat het juist de andere richting uit.Mijn zoon doet nl zijn hele verzameling van de hand.Het is en verzameling die compleet opgebouwd is uit voor 95% nieuw aangekochte dozen.De oorspronkelijke verzameling bestond uit ongeveer 1400 sets waaronder ook verschillende oude sets en een massa kleine aanvuldoosjes.
Hoe ben ik nu hier geraakt zult u vragen,wel PATJE is hier bij ons geweest en heeft hier samen met een vriend een namiddag doorgebracht en heeft zowat alles gezien.Ik heb hem naar huis zien vertrekken als een voldaan man met de nodige dozen onder de arm.Zo ben ik op deze site terecht gekomen.Ik ben er de laatste tijd niet meer geweest door omstandigheden(renovatie).In de toekomst zal ik er weer meer zijn.
Moest er iemand onder jullie iets zoeken u mag me altijd mailen.Inlichtingen over de kwaliteit van het aangebodene mag u denk ik altijd vragen aan Patje.Hij zal jullie zeker juist informeren.
Van treinen heb ik nagenoeg niets meer,maar er is nog heel veel Technic,ruimtevaart,Harry Potter,Otopia insecten,western indianen,model team ninja's,voetbalstadion Shell,Space unitron,Space roboforce usa,boten,Telekom,
designersets,space port,discovery channel,res-q,extreme,orient expidine,duikersartic rock riders adventurers,studio jurassic park en een massa Lego city vanaf 1978.Er zijn ook nog een paar koffers met kleine legoauto's en een massa kleine onderdelen allerhande.
De nieuw aangekochte sets zijn 1 x opgebouwd om te fotograferen en daarna terug opgeborgen.Alle dozen zijn dus open geweest en op stuks gecontroleerd,maar er is nooit mee gespeeld.De oude en heel oude sets dragen soms de sporen der jaren maar zijn meestal nog in zeer goede staat.
Zo vrienden,als er vragen zijn laat maar komen.
Dit was mijn korte voorstelling!Tot ziens
mijn email is: benoni dot roosen apenstaartje telenet dot be

lopdop
super active
super active
Berichten: 98
Lid geworden op: 01-04-2011 15:48
Contacteer:

Bericht door lopdop » 21-06-2011 20:48

nou.., WELKOM :D
lego, kan je echt zonder ??

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23224
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 21-06-2011 20:56

inderdaad
ik ben er geweest samen met peter n
juist in het begin van de verkoop

en amaai wat een verzameling...
en kwalitatief zeer hoogstaand
;-)
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “je zelf voorstellen // introduce yourself”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten