nieuw op dit forum

Hier kan men zichzelf voorstellen//Here you can introduce yourself
flipspace
beginner
beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 21-01-2011 18:09
Contacteer:

nieuw op dit forum

Bericht door flipspace » 21-01-2011 18:58

Halo,

Ik ben Philippe, 43 jaar, ik heb Lego pas terug ondekt enkele maanden geleden. Ik was heel heel vroeger al een grote Lego fan, door nu de zolder op te ruimen ben ik mijn verzameling terug tegengekomen.
ik ben dan op internet gaan rondkijken wat allemaal mogelijk was en ook wat nog te verkrijgen was.

De periode die mij interesseerde is die van Lego Space 1979, de periode dat ik het meest met Lego gespeeld heb. nu heb ik al die sets kunnen bijeen verzamelen via Ebay.

Mijn grootste hobby (passie) is modeltreinen, schaal H0 (1:87) mijn zolder staat er vol van. Nu wou ik nog eens iets anders (met treinen natuurlijk) en ik had nog een plaatske van 4mx1m vrij

De keuze was snel gemaakt, bij Toy Champ was de 7939 in promotie voor 139 euro met 7422 (8 rechte en 16 flexen) gratis erbij. Daarbij had ik nog oude blauwe sporen en wissels van vroeger.

Nu heb ik pas nog BrickLink en dit forum ondekt. zal een van deze wat foto's posten van mijn layout. Ge zult nog wat moeten wachten want ik werk in het buitenland en ben maar een weekje om de paar maanden thuis. en die week is dan 100% hobby.

groetjes flipspace 8-)

Mathijs
super special
super special
Berichten: 386
Lid geworden op: 11-09-2010 16:36
Contacteer:

Bericht door Mathijs » 21-01-2011 19:30

Hey Phillippe,

Welkom...
Ik hoop dat je hier heel wat iedeen mag opdoen...

Mathijs
LEGO treinen, wie kan nou Echt zonder???

Plaats reactie

Terug naar “je zelf voorstellen // introduce yourself”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten