hallo, ik ben Janco

Hier kan men zichzelf voorstellen//Here you can introduce yourself
Plaats reactie
Janco147
active
active
Berichten: 27
Lid geworden op: 02-11-2010 13:34
Contacteer:

hallo, ik ben Janco

Bericht door Janco147 » 02-11-2010 13:51

... ben 37 jaar, woon in Utrecht (NL) en ik ben sinds een paar jaar weer helemaal bezig met mijn 12V legotreinen. Ik gebruik de treinen uit de "grijze era" omdat die allerlei mooie extra functies hebben op afstandbediening aan de trafo. En uit jeugdsentiment, natuurlijk ;-)

Vrienden van me zijn fanatiekelingen in het modelspoor van Märklin. Door hen ben ik op het idee gekomen om de legotreinen meer functies te geven dan ze al hebben. Daarvoor mag ik graag de soldeerbout ter hand nemen. Heerlijk om te doen en vaak stemt het resultaat tot tevredenheid. Ik zal gaandeweg wat dingen posten die aan m'n hoofd (en soldeerbout) ontsproten zijn.

Meestal maak ik dingen in veelvoud, dus aarzel niet me te mailen als je iets mooi vindt. Of andere elektra-vragen hebt! Niet iedereen is er vertrouwd mee en waarom zou je zelf het wiel weer gaan uitvinden, nietwaar?

Vriendelijke groeten

Janco van der Kaaden
Janco van der Kaaden
jckaaden@gmail.com

Kevin
active
active
Berichten: 47
Lid geworden op: 19-08-2010 17:36
Contacteer:

Bericht door Kevin » 02-11-2010 17:28

Welkom op het forum.
Ik vind het ook altijd leuk om nieuwe dingen uit te vinden. Vooral een uitdaging met elektro (doe dit jaar nu in de 3é de elektro kant) dus aan mij heb je niet zo heel veel op dit gebied.

Maar post maar is wat dingen als je zo ver bent :P

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23224
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Re: hallo, ik ben Janco

Bericht door patje » 02-11-2010 20:13

Janco147 schreef:... ben 37 jaar, woon in Utrecht (NL) en ik ben sinds een paar jaar weer helemaal bezig met mijn 12V legotreinen. Ik gebruik de treinen uit de "grijze era" omdat die allerlei mooie extra functies hebben op afstandbediening aan de trafo. En uit jeugdsentiment, natuurlijk ;-)

Vrienden van me zijn fanatiekelingen in het modelspoor van Märklin. Door hen ben ik op het idee gekomen om de legotreinen meer functies te geven dan ze al hebben. Daarvoor mag ik graag de soldeerbout ter hand nemen. Heerlijk om te doen en vaak stemt het resultaat tot tevredenheid. Ik zal gaandeweg wat dingen posten die aan m'n hoofd (en soldeerbout) ontsproten zijn.

Meestal maak ik dingen in veelvoud, dus aarzel niet me te mailen als je iets mooi vindt. Of andere elektra-vragen hebt! Niet iedereen is er vertrouwd mee en waarom zou je zelf het wiel weer gaan uitvinden, nietwaar?

Vriendelijke groeten

Janco van der Kaaden
Hartelijk welkom op het forum
post gerust wat je gemaakt hebt,
we kijken er zeker naar uit...

Wat betreft de links Janco
inderdaad de eerste 2 post kun je geen links plaatsen
uitveiligheidsoverwegingen..
Na 2 posts vervalt de beveiliging en
kan je dan posten wat je wil..

Een mogelijkheid is dus, gewoon ergens
2postjes plaatsen op 2 verschillende topics
en dan kan je je gang gaan in het posten
van links

groetjes pat.
;-)
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Wilchry
speciaal
speciaal
Berichten: 201
Lid geworden op: 17-02-2010 20:57
Contacteer:

Re: hallo, ik ben Janco

Bericht door Wilchry » 02-11-2010 21:42

Janco147 schreef:... . Door hen ben ik op het idee gekomen om de legotreinen meer functies te geven dan ze al hebben. Daarvoor mag ik graag de soldeerbout ter hand nemen. Heerlijk om te doen en vaak stemt het resultaat tot tevredenheid.
Zie hierhttp://legotreinforum.forum2go.nl/lego- ... -t842.html
12v trein digitaal computer gestuurd

Plaats reactie

Terug naar “je zelf voorstellen // introduce yourself”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten