Mijn Layout...

Plaats reactie
legofriek1986
super
super
Berichten: 125
Lid geworden op: 07-02-2010 18:06
Contacteer:

Mijn Layout...

Bericht door legofriek1986 » 13-06-2010 02:57

Hey iedereen,

Zo ziet mijn layout er uit dit ogenblik. Ik heb nu echt het gevoel dat de ruwe versie af is.

Ik hoop dat ik van de zomer tijd heb om de inkleding te voorzien en nog een aantal seinen te plaatsen.

Spijtig zaak alleen is ik heb maar zoveel plaats als jullie zien. Van de vele extra dingen die ik heb kan ik er spijtig niet bij op plaatsen.

Graag jullie mening gehoord :) .

Groetjes,

Christophe

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23224
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 13-06-2010 10:29

Het is een zeer mooie 12 volt verzameling

wat betreft de plaats, je hebt toch een mooie plank om alles op te plaatsen, je kunt nu beginnen werken in bv niveau's.

Een ding is zeker, hoe minder plaats je hebt hoe inventiever je wordt...
Ook ik heb niet zoveel plaats, het lijkt misschien groot, maar ik zit met de dakconstructie en een schouw in het midden...

Dus moet ik ook beginnen werken in de hoogte... en dat is nu juist wat ik doe..
Hoe minder plaats je hebt hoe meer je moet wikken en wegen, en hoe
fijner je de afwerking wil doen, want je wil er veel op plaatsen.

zie mijn laatste project waar ik mee bezig ben:

http://legotreinforum.forum2go.nl/een-t ... 57-30.html

:eek:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

legofriek1986
super
super
Berichten: 125
Lid geworden op: 07-02-2010 18:06
Contacteer:

Bericht door legofriek1986 » 13-06-2010 10:59

Hey Patje,

Ziet er allemaal heel mooi uit bij jou! Ik hoop dat ik ooit hetzelfde kan berieken als jij met jou layout. Ik vind het echt prachtig allemaal wat jij doet en gedaan hebt. Maar dan zal ik nog jaren werk hebben.

Het plan om in de hoogte te gaan werken is er maar nog niet uitgevoerd. Er zijn namelijk 2 redenen :sad: . 1. Ik heb de tijd nog niet gehad aangezien in druk bezig ben met mijn studies. 2. Kan zijn dat ik van de zomer alles moet afbreken om het van kamer, plaats te veranderen. Ik ben nu een beetje aan het afwachten wat het gaat worden. Het hout lag klaar om een 2de verdiep en de plannen ook maar onder tussen heeft men vader het al groten deels opgezaagd. Voor diene ene keer dat hij het doet :? . Ik ben nu ook lid van BeLUG. En ik heb vernomen dat jullie soms grote hoeveelheden blokken bij Lego kunnen bestellen dus ik ben van plan om ook er eens bestelling bij te plaatsen voor een tunnenl / 2de verdiep te bouwen. Nu ik het neer schrijf klink het al toekomst muziek :grin: . Ik zal wel zien wat de zomer allemaal brengt. Nu eerst men examens afwerken.
Onder tussen heb ik ook al de 4,5v / 12v treien, wagons en gebouwen. Ik hoop met een 2de verdiep dat ik ze ook allemaal kan plaatsen. Nu sinds kort rijdt de stoomlocomotief uit het ideeboek 7777 over mijn layout. Ik vind dit echt een prachtig en machtig zicht.
Om eerlijk te zijn mijn origineel plan voor mijn 2de verdiep was om mijn 9v er te laten oprijden maar ik heb niet genoeg rechte rails. Ik heb er wel een aantal maar een 50 à 100 extra zou beter. Ik heb de prijzen eens bekeken en gezegd die investering kan ik nu niet maken :???: . Ik had al veel 12v rails maar heb vorigjaar bij men Duitse vriend voor 120 euro 100 rechte stukken en 100 bochten kunnen kopen, een koopje :D . Van 12v rails heb ik dus een voorraadje liggen.

Groetjes,

Chtistophe

Mathijs
super special
super special
Berichten: 386
Lid geworden op: 11-09-2010 16:36
Contacteer:

Bericht door Mathijs » 05-02-2011 15:55

He,
Heb je al wat doorgewerkt??
Het is wel een beetje vol...
Maarja, dan kan je natuurlijk wel lekker rijden.
Erg mooi, ga zo door...

Mathijs
LEGO treinen, wie kan nou Echt zonder???

legofriek1986
super
super
Berichten: 125
Lid geworden op: 07-02-2010 18:06
Contacteer:

Bericht door legofriek1986 » 06-02-2011 21:12

Ik zal morgen wat foto's opladen!

Plaats reactie

Terug naar “sporen//tracks”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten