bouwplannen legotrein

alles over de oude legotreinen van duwtreinen ,4.5 volt treinen, 12 volt treinen // Everything around push-trains, 4,5volt trains, 12volt trains
hendrickx mark
beginner
beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 12-10-2015 10:52
Contacteer:

bouwplannen legotrein

Bericht door hendrickx mark » 21-10-2015 10:14

MikePh schreef:En de gele opwind motor is alleen los verkrijgbaar geweest.

1 in 895-1 - Wind-Up Motor (1986)
1 in 890-1 - Wind-Up Motor (1981)
:)

Eén van de opwindmotoren heb ik verbouwd tot een loc zodat de kleinkinderen er mee kunnen spelen. De andere kunnen ze zelf verbouwen tot een auto. Bedankt voor de raad.

hendrickx mark
beginner
beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 12-10-2015 10:52
Contacteer:

Bericht door hendrickx mark » 21-10-2015 10:19

RCG schreef:De wind-up motor is dus zeker niet van een trein geweest. Het zou kunnen dat je deze vroeger in een trein ingebouwd hebt, maar het is geen originele set. De zwarte motoren kunnen uit het lijstje komen dat hierboven vermeld staat. Ook hier is het niet zeker dat het van een trein afkomstig is, omdat er toen ook auto's werden gemaakt met deze motor erin.
:D

De trein op batterij lijkt het meeste op het model uit 1972, ik heb ook nog twee wagons kunnen maken mat de aanwezige stukken, maar ze zijn niet exact zoals het model. De tweede loc is de 12 V - loc, maar de nodige opbouwdelen voor een exacte opbouw zijn niet meer aanwezig. Ik kan wel verder bouwen met aanwezige stukken. Bedankt

Plaats reactie

Terug naar “standaard duw&4.5v &12v trein//standard push&4.5v &12v trains ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten