Ontbrekende onderdelen lego treinen

alles over de oude legotreinen van duwtreinen ,4.5 volt treinen, 12 volt treinen // Everything around push-trains, 4,5volt trains, 12volt trains
RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 28-03-2015 08:12

Chris schreef:Dus ik kan ook bij jou ook aankloppen voor deze ramen :-)
Nee, ik heb geen treinramen op BL staan. Ik verkoop witte blokken (gewoon en Technic). Ik heb ze zelf wel, maar die houd ik voorlopig nog even.

Ik heb op BL nog geen negatieve ervaringen gehad, maar heb ook nog maar 15x iets gekocht daar. Maar je zal wel tegen 5euro kwijt zijn per stuk ja. Ik heb net zelf eens gekeken, er zijn een aantal verkopers die aangeven dat het mooie onderdelen zijn, maar je kan het uiteraard altijd navragen. Maar er zijn maar weinig mensen die 10raampjes hebben, dus die vragen dan wat meer.

Chris
super active
super active
Berichten: 58
Lid geworden op: 14-02-2015 13:07
Contacteer:

Bricklink

Bericht door Chris » 17-04-2015 21:11

Ik ben weer eens gaan neuzen in BL maar in alle eerlijkheid snap ik niet veel van de site. Is er iets van een handleiding hoe je iets moet bestellen / mailen naar verkoper?

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 18-04-2015 16:15

http://www.bricklink.com/help.asp?helpID=10

Dit is de 'learn how to buy' handleiding van BL. Je zoekt het stukje dat je wil hebben, dan kan je zoeken welke winkel het heeft in het aantal dat je wil (sorteren op aantal), en vervolgens kan je kijken wat het goedkoopst is. Je moet alleen kijken naar de 'minimum buy' (minimale prijs voordat een verkoper iets verkoopt), en naar eventuele verpakkingskosten of Paypalkosten. Hierdoor kan het soms voordeliger zijn om naar de ene of de andere winkel te gaan.

Ik denk dat de goedkoopste winkel deze is (als je 10stuks nodig hebt):
http://www.bricklink.com/store.asp?p=le ... D=45330839

Verzending kan in een gewone enveloppe, dus hoeft niet duur te zijn. In totaal zal je 50euro kwijt zijn hiervoor.

Chris
super active
super active
Berichten: 58
Lid geworden op: 14-02-2015 13:07
Contacteer:

Bericht door Chris » 19-04-2015 13:54

Ik begin het al een beetje door te krijgen.
Begin nu ook te begrijpen waarom het verslavend kan werken :smile:

Bedankt voor de moeite voor wat tekst en uitleg over Bricklink

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 20-04-2015 19:36

Chris schreef:Ik begin het al een beetje door te krijgen.
Begin nu ook te begrijpen waarom het verslavend kan werken :smile:

Bedankt voor de moeite voor wat tekst en uitleg over Bricklink
Graag gedaan! Veel plezier in ieder geval op BL, en als je nog info/hulp nodig hebt, laat het maar horen!

Plaats reactie

Terug naar “standaard duw&4.5v &12v trein//standard push&4.5v &12v trains ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten