Schakelaar voor wissel geopend

alles over de oude legotreinen van duwtreinen ,4.5 volt treinen, 12 volt treinen // Everything around push-trains, 4,5volt trains, 12volt trains
Plaats reactie
RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Schakelaar voor wissel geopend

Bericht door RCG » 01-02-2015 06:34

Hallo allemaal,

Ik weet niet hoe mijn zoontje het klaargespeeld heeft, maar hij heeft de schakelaar van 1 van de wissels opengekregen. Ik zou hem gewoon terug kunnen sluiten, maar er was een veertje uitgevallen. Daarom heb ik het maar volledig geopend (helaas wel wat plastic afgebroken links en rechts, maar goed). Bij deze de foto's en meteen ook de vraag of iemand weet waar dat veertje geplaatst moet worden?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 01-02-2015 09:06

Van 2de foto onderin, zie je 2 staafjes, daar horen ze in. Dan gaan de toetsen weer omhoog. Volgens mij mis je nu ook nu een veertje :???: ?

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23224
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 01-02-2015 09:44

dat is interessant
heb zelf nog nooit eentje geopend,
goed om eens van binnen te zien...

thanks voor het posten

:eek:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 01-02-2015 14:34

BillytheKid schreef:Van 2de foto onderin, zie je 2 staafjes, daar horen ze in. Dan gaan de toetsen weer omhoog. Volgens mij mis je nu ook nu een veertje :???: ?
Dat dacht ik ook al. Ik heb hem ook gevraagd of hij een veertje was tegengekomen toen hij het ding gesloopt had, maar het antwoord was uiteraard 'neen'.

Ik was er al bang voor dat deze het niet meer naar behoren deed, dus vandaar dat ik hem even verder geopend heb om foto's te kunnen maken. Is altijd interessant als naslagwerk.

Plaats reactie

Terug naar “standaard duw&4.5v &12v trein//standard push&4.5v &12v trains ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten