Hoe omgaan met een non shipping seller alert? (Als verkoper)
Geplaatst: 20-07-2016 06:12
Hallo allemaal,
Ik weet niet of het een van jullie al overkomen is, maar ik heb recent een order verstuurd, maar deze is niet aangekomen (kwijt bij de post,...?). Er zat geen traceercode op, dit werd afgestemd met de koper, zodat de verzendkosten laag konden blijven.
Nu heeft zij een non shipping seller alert ingevoerd.
Ik kan vanwege het gebrek aan track code niet aantonen dat ik het verstuurd heb, en het is dus echt een kwestie van ik tegenover haar. Enig voordeel is dat ik reeds + 200 positieve feedback heb, terwijl zij nog op 0 staat.
Indien dit nss blijft staan, en er zijn nog 2 van dit soort kopers die graag alles goedkoop willen hebben maar je er wel bij naaien als er niks aankomt, kan ik stoppen met bricklink volgens de policy?
Wat kan ik hieraan doen? Ik moet toch niet alles voor iedereen gaan versturen met een track code omdat er een paar mensen het verpesten, maar tegelijk vind ik het ook niet mijn verantwoordelijkheid om haar nu te gaan vergoeden of zo, gezien ik duidelijk gezegd heb dat ik niet verantwoordelijk ben voor verliezen bij de post.
Alvast bedankt!
Groeten S.
Ik weet niet of het een van jullie al overkomen is, maar ik heb recent een order verstuurd, maar deze is niet aangekomen (kwijt bij de post,...?). Er zat geen traceercode op, dit werd afgestemd met de koper, zodat de verzendkosten laag konden blijven.
Nu heeft zij een non shipping seller alert ingevoerd.
Ik kan vanwege het gebrek aan track code niet aantonen dat ik het verstuurd heb, en het is dus echt een kwestie van ik tegenover haar. Enig voordeel is dat ik reeds + 200 positieve feedback heb, terwijl zij nog op 0 staat.
Indien dit nss blijft staan, en er zijn nog 2 van dit soort kopers die graag alles goedkoop willen hebben maar je er wel bij naaien als er niks aankomt, kan ik stoppen met bricklink volgens de policy?
Wat kan ik hieraan doen? Ik moet toch niet alles voor iedereen gaan versturen met een track code omdat er een paar mensen het verpesten, maar tegelijk vind ik het ook niet mijn verantwoordelijkheid om haar nu te gaan vergoeden of zo, gezien ik duidelijk gezegd heb dat ik niet verantwoordelijk ben voor verliezen bij de post.
Alvast bedankt!
Groeten S.