Vernieuwde layout en bijkomende leuke functie's

Binnen kort worden onder deze topic,
verschillende subtopics aangemaakt,
waarbij stefaan (developer)
uitleg zal geven over een bepaald thema onder bricklink.
Voor de mensen die nog niet zoveel kennen van bricklink, zal dit zeer interessant kunnen worden.
Hier kan men rechtstreekse vragen stellen
op deze topic.
Terwijl subtopics bepaalde mogelijkheden van bricklink zullen bespreken.

groetjes Pat.

Plaats reactie
peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Vernieuwde layout en bijkomende leuke functie's

Bericht door peterseynhaeve » 17-07-2015 22:28

Hallo,

heb net gezien dat de layout van BrickLink opgefrist is ;)
Alvast één nuttige verandering , of liever aanvulling is dat er bij het bekijken van de Price guide (= gemiddelde prijs van een bepaalde set of onderdeel) de lijst aangevuld wordt met het vlagje van het land waar de winkel het item te koop aanbiedt. Zo hoef je niet meer op het groene blokje te klikken om uit te vissen of de shop in Europa ligt of in de USA (dat scheelt een hoop verzendingskosten en je vermijd eventuele douane accijnzen)...

Daarnaast is bij het zoeken naar een bepaalde set, bij de inventaris een volledige snellere toegang tot de avg-prijs van het stukje zelf. Vroeger moest je nog eens de juiste kleur kiezen, nu doet het programma dat onmiddellijk zelf ;)

Waarschijnlijk zijn er nog talrijke verbeteringen, maar dat vond ik alvast zeer handig!

Groeten,
Pete(r)

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 18-07-2015 06:05

Nu alleen nog de klanten nog veranderen. Van de week weer een klant uit Spanje die voor €1,50 besteld en loopt te klagen dat de verzendkosten niet in verhouding staan met de waarde v/d gekochte waar. Waarom koop je bij mij. Koper had al wat fd.

laurenz8400
super
super
Berichten: 174
Lid geworden op: 09-09-2012 13:11
Contacteer:

Bericht door laurenz8400 » 20-07-2015 19:33

Billy, je bent zo JUIST!! Ik krijg klanten van over heel de wereld, ze kopen voor 5 EUR en dan denken ze dat ze kunnen verschepen met BPOST voor een appel en een ei...

Ik ben het spuugzat en ofwel betalen ze tracking of cancel ik de order...

Mensen denken niet meer na voor ze kopen...

Lego12vFan - Laurenz
Mijn Lego kanaal op YT // My Lego channel on YT (Enkel // Only 12v)
https://www.youtube.com/user/Lego12vFan
Mijn Facebook pagina // My Facebook page:
https://www.facebook.com/Lego12vFan
-- Bedankt voor de 200 abonnees // Thanks for the 200 SUBS

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 20-07-2015 21:11

Een voordeel vind ik ook dat als je in het homescherm een zoekterm intypt bovenaan, nu alles overzichtelijk weergegeven wordt, en niet een bulklijst met vanalles. Dat maakt het doorklikken een stuk makkelijker. Op zich ziet het er zeker niet verkeerd uit, het is een stuk frisser, maar toch nog een stukje oude touch erin door het groen te behouden.

Plaats reactie

Terug naar “bricklink vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten