hoe een Wanted List aanmaken?

Binnen kort worden onder deze topic,
verschillende subtopics aangemaakt,
waarbij stefaan (developer)
uitleg zal geven over een bepaald thema onder bricklink.
Voor de mensen die nog niet zoveel kennen van bricklink, zal dit zeer interessant kunnen worden.
Hier kan men rechtstreekse vragen stellen
op deze topic.
Terwijl subtopics bepaalde mogelijkheden van bricklink zullen bespreken.

groetjes Pat.

Plaats reactie
Stefaan
moderator
moderator
Berichten: 620
Lid geworden op: 08-10-2009 18:02
Contacteer:

hoe een Wanted List aanmaken?

Bericht door Stefaan » 03-12-2009 18:59

Als je op zoek bent naar bepaalde items die in de catalogus staan, kan je ze toevoegen aan een WANTED LIST (WL) en als ze beschikbaar komen ontvang je daarover een email. (naar gelang je dit wenst)
In je WL kan je ook per item zien wat momenteel beschikbaar is.
Nadat je een aantal items hebt toegevoegd in je WL, kan je ieder gewenst aantal van hen selecteren en een lijst van winkels zien die deze items te koop hebben.
Als je een geregistreerd lid bent, kun je een lijst van winkels weergeven die de items van je gezochte onderdelen lijst hebben en aan je criteria voldoen. Door op een shop te klikken zal dat je naar de shop brengen en direct toevoegen in je winkelkarretje zodat je deze direct kan kopen.

http://www.bricklink.com/wantedAdd.asp

Hoe voeg ik items toe aan mijn WL?
Er zijn verschillende manieren om items aan je WL toe te voegen:
* Voeg items toe aan mijn WL (éen per keer) - is ook gelinkt vanuit de catalogus, de detail pagina voor een artikel.
* WL Mass-Upload (upload een bestand in XML formaat)
* Part Out a Set In mijn WL (upload onderdelen uit een geselecteerde set in je WL)
Je kunt alleen artikelen toevoegen die al in de catalogus aanwezig zijn. Als je onderdelen of andere materialen wilt toevoegen, kun je aangeven of er contact met je mag worden opgenomen als het artikel beschikbaar komt in een door jou gespecificeerde kleur of ongeacht de kleur.

Link van het overzicht
http://www.bricklink.com/wantedView.asp

Hoe verwijder ik items uit m'n WL?
Items blijven op je WL staan tot dat je ze zelf gaat verwijderen. In My Wanted List, kun je individuele items verwijderen van je gewenste onderdelen lijst, alle items in de gekozen categorie of verwijderen van alle items in je extra gewenste onderdelen lijst(en).

Over ieder item dat in je WL staat, kun je je eigen opmerkingen kwijt.
Je kunt bijvoorbeeld ingeven hoeveel van dat item je hebt of hoeveel van dat item je nog zoekt of een project code of een project waar je dat item voor nodig hebt.

Gebruik van deze functie vereist dat je ingelogd bent. Indien je op de link klikt en je bent niet ingelogd, dan zal eerst om je gebruikersnaam en wachtwoord worden gevraagd. Wanneer je die hebt opgegeven zal het overzicht van de door jou gewenste items worden getoond.
visit my shop www.bricklink.com/store.asp?p=elias3

and receive a coupon to 10% OFF for next order!

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

wanted list

Bericht door patje » 03-12-2009 22:52

Hmm een interessante topic

Wist zelfs van geen wanted list af, laat staan van een wanted list aanmaken...

Hartelijk dank stefaan voor de uitleg
groetjes Pat.
:wink: :idea:
Afbeelding

(klikken op foto voor groter beeld)

patje :shock:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 05-12-2009 14:07

Jawel Patje, daar werk ik ook al lang mee toen ik wat headlight 1x1 bricks zocht voor mijn MOCHuizen.
Heb op een avond zo eens alle belgische en een paar nederlandse winkels afgezocht .
Zeer handige functie, ik ben nu ook begonnen met een winkeltje zodat ik mijn overbodige dozen, instructie's en bulk op te koop zet en er hebben al mensen uit Engeland gekocht aan mij.
Tip : maak een account aan op paypal, zo kan je veilig en vlot betalingen ontvangen van je internetwinkel.

Groeten,

Pete(r)

Plaats reactie

Terug naar “bricklink vragen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten