te koop super krokodil

hier kun je stukken en set te koop aanbieden in nieuwstaat
valvoline
super active
super active
Berichten: 51
Lid geworden op: 28-09-2013 22:21
Contacteer:

Bericht door valvoline » 21-06-2016 21:08

weet u wat het is beste heer . mensen willen vaak voor een duppie eerste rang. ik ben van een ander kamp. heb geen haast. hoef niks te verdienen.ben wel een pietje precies ten top. de krokodil is splinternieuw. er zitten ook twee volledig ongebruikte motoren onder. de verlichting is org. lego. tja. .. zeg het maar. als ik geld wilde verdienen dan vroeg ik er 500 voor. dit isprima trein met een prima prijs . als een ander daar anders over denkt is dat goed hoor. ook dat gezemel met en om zo,n doos. zeg eerlijk degene die dat zo graag wil..... die wil wat mij betreft geld verdienen . :) heb de doos dus niet :razz: :smile: tuurlijk heb ik de maersk nog.
doos heb ik lekker in de papier bak gedopeerd. :D :eek: zoals het hoort he!! :P boekjes . tuuuuuuurlijk zijn die er wel bij :-)

grt tom.

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 21-06-2016 22:10

Ik ben bang dat je mij totaal niet kent en toch oordeel je over mij. Ik ken jouw ook niet, maar oordeel niet. Ik geef alleen gratis goedbedoeld advies. Het is aan jezelf wat je ermee doet. Doos altijd bewaren, levert gewoon meer op.

Suc6 met de verkoop, geen belang meer om zaken met jouw te doen.

valvoline
super active
super active
Berichten: 51
Lid geworden op: 28-09-2013 22:21
Contacteer:

Bericht door valvoline » 22-06-2016 08:48

gelukkig ken ik u totaal niet. vind het ook niet erg dat zo te houden. ik zei; mensen . ik heb je naam niet genoemd. ik heb je ook niet aangevallen toch. jij geeft ongevraagd tips. ik zeg er van wat ik er van vind . verder niks.

ik vind het wel heel jammer dat je geen zaken met mij wilt doen. kan er niet meer van eten, pijn in de buik en slapen gaat ook slecht nu.

super speciaal voelt u zich wel zo te horen. tja ..... beetje jammerlijk dit soort speciale mensen . ik zeg lekker bouwen met lego . :eek: :)

grt tom

Plaats reactie

Terug naar “te koop nieuw // for sale new”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast