Horizon 10233
Horizon 10233
Vandaag de eerste set in elkaar weten te zetten.
Zaten leuke bouw technieken in, maar ook wat onhandige.
De daken van de wagons zijn namelijk lastig vast te zetten, omdat de muren bij de kleinste beweging al naar binnen geduwd worden.
Verder zijn het gelukkig alleen maar leukere bouwsels.
Bij het gedeelte onder de wagons is erg goed nagedacht.
Waar je eerst de twijfels hebt over hoe het in elkaar gezet is, heb je aan het einde van de rit toch weer iets van WOW hier hebben ze het goed opgelost.
Die ervaring krijg je als eerste bij de wagons. Hier heb je een steen waarvan je denkt "waarom zit die erin ", maar als je verder bouwt komt de functie al snel naar boven.
Ook de indeling en de functies in de wagons zijn beter dan dat ik in ondere treinen heb gezien. ( de Santa Fe wagons komen daar het dichtste bij ).
Het koffiezetapparaat en de minibar kennen we natuurlijk al, maar hier komt er nog een afsluitbaar zit gedeelte in die je met een werkende schuifdeur kan betreden.
Vergeet ik nog bijna de Loc. De wijze van hoe ze de neus hebben gemaakt was boven mijn verwachtingen. Met verschillende klik, schuif en borg steentjes blijft alles mooi op zijn plek.
Ook staat er tevens achterin stap voor stap hoe je de PF motor batterij box en verlichting in kan bouwen.
De bouw tijd was bij mij 2,5 uur. Incl. foto's maken.
Door de kleine maar lastige problemen geef ik deze set een 8,5.
Zaten leuke bouw technieken in, maar ook wat onhandige.
De daken van de wagons zijn namelijk lastig vast te zetten, omdat de muren bij de kleinste beweging al naar binnen geduwd worden.
Verder zijn het gelukkig alleen maar leukere bouwsels.
Bij het gedeelte onder de wagons is erg goed nagedacht.
Waar je eerst de twijfels hebt over hoe het in elkaar gezet is, heb je aan het einde van de rit toch weer iets van WOW hier hebben ze het goed opgelost.
Die ervaring krijg je als eerste bij de wagons. Hier heb je een steen waarvan je denkt "waarom zit die erin ", maar als je verder bouwt komt de functie al snel naar boven.
Ook de indeling en de functies in de wagons zijn beter dan dat ik in ondere treinen heb gezien. ( de Santa Fe wagons komen daar het dichtste bij ).
Het koffiezetapparaat en de minibar kennen we natuurlijk al, maar hier komt er nog een afsluitbaar zit gedeelte in die je met een werkende schuifdeur kan betreden.
Vergeet ik nog bijna de Loc. De wijze van hoe ze de neus hebben gemaakt was boven mijn verwachtingen. Met verschillende klik, schuif en borg steentjes blijft alles mooi op zijn plek.
Ook staat er tevens achterin stap voor stap hoe je de PF motor batterij box en verlichting in kan bouwen.
De bouw tijd was bij mij 2,5 uur. Incl. foto's maken.
Door de kleine maar lastige problemen geef ik deze set een 8,5.
Niets is oneindig alles heeft een limiet, alleen voor Lego geldt deze regel niet.
jammer heb geen facebook
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
-
- speciaal
- Berichten: 254
- Lid geworden op: 20-06-2011 11:50
- Contacteer:
wacht tot volgende week
officiele opening in rijsel
hopelijk hebben ze grote reserve
en kan ik er 2 meebrengen....
officiele opening in rijsel
hopelijk hebben ze grote reserve
en kan ik er 2 meebrengen....
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
da's inderdaad zeer goedkoopMikePh schreef:voor mij was dit de goedkoopste trein in jaren.
Heb er 95 euro per stuk voor betaald :)
:-D
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten