Prijs doos 10019

hier kan met een vraag stellen dat te maken heeft met lego. here you can ask a question concerning lego

Plaats reactie
RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Prijs doos 10019

Bericht door RCG » 26-03-2015 21:07

Hallo allemaal,

Ik heb een lege doos 10019 die ik graag wil verkopen. Maar er is op BL niemand die de doos verkoopt, en niemand die de doos in de laatste 6 maanden verkocht heeft, dus ik heb totaal geen idee van de waarde. Het is uiteraard een special van SW, dus het zal wel wat kosten. Iemand een idee waar ik de waarde kan vinden?

Alvast bedankt!

BillytheKid
super special
super special
Berichten: 355
Lid geworden op: 17-01-2013 22:20
Contacteer:

Bericht door BillytheKid » 27-03-2015 09:00

Hangt ook af van de staat. Indien in nieuwstaat verkerend en gezien de set zelf, gewoon eens 100 euro vragen.
Heeft de doos beschadigingen, dan zou ik er niet meer dan 50 euro voor vragen en wel eerlijk erbij zetten met duidelijke foto.

Wat zou jij ervoor geven als je een doos van een bepaalde set dolgraag wil hebben?

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 27-03-2015 19:46

BillytheKid schreef:Hangt ook af van de staat. Indien in nieuwstaat verkerend en gezien de set zelf, gewoon eens 100 euro vragen.
Heeft de doos beschadigingen, dan zou ik er niet meer dan 50 euro voor vragen en wel eerlijk erbij zetten met duidelijke foto.

Wat zou jij ervoor geven als je een doos van een bepaalde set dolgraag wil hebben?
De doos ziet er nog goed uit, maar heeft een lichte deuk aan de voorkant. Ik zal wel sowieso een foto erbij zetten. Ik had ook een doos 10030, en die was binnen 1 dag verkocht voor 100euro. Maar aangezien deze set helemaal niet op BL staat, vind ik het wat moeilijk in te schatten (niet dat de BL prijzen de waarheid zijn...).

Ik ben zelf nog op zoek naar de doos van de Eiffeltoren, en als ik deze in nieuwstaat kan vinden, ben ik bereid er 150-200euro voor te geven. :smile:

Plaats reactie

Terug naar “vraag rond lego//question around lego ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten