Zijn er oplossingen om dit te vermijden of is dit gewoon een gebrek dat bij Lego zelf aangekaart moet worden? De set is ongeveer 5-7 jaar oud schat ik.

Dat was dus bij mij ook het geval. Alleen kreeg ik dus toen een andere set in handen die hetzelfde voorhad bij een andere kleur (dus het ligt ook niet aan het pigment dat gebruikt wordt). Ik heb het naar Lego gestuurd, nog geen antwoord ontvangen. Maar ik was zelf ook zeer verbaasd toen de blokjes gewoon in 2 uit elkaar vielen...patje schreef:de eerste maal dat ik zo iets zie...
:???:
Ja, ik weet ook niet goed wat ik er mee moet. Het lijkt me een standaard antwoord. Eigenlijk verwacht je dat er met alle slechte blokjes, hoe klein het percentage ook, iets gedaan wordt om het te verbeteren. Maar dit is blijkbaar niet interessant.J.J. schreef:en toevallig heb jij dus net dat hele kleine percentage te pakken....
Ik heb niet om vervanging gevraagd. Mij ging het erom dat er wat mee gedaan werd, zodat de kwaliteit verbeterd wordt. Ik had de blokjes al ergens anders besteld, dus ik heb aangegeven dat het me niet om vervanging te doen was.J.J. schreef:Blijkbaar niet nee, krijg je geen vervanging? Dacht dat Lego altijd wel coulant was met dit soort dingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast