Blokken voor Legotafel

hier kun je stukken plaatsen die je zoekt. stuk met partnummer of link naar peroen of bricklinck.// here you can place pieces which you dont have the pieces. others can perhaps help your. placed a piecenumber with a link to to peroen or bricklinck
Plaats reactie
RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Blokken voor Legotafel

Bericht door RCG » 08-10-2016 17:29

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort mijn vriendin kunnen overtuigen om een Lego tafel te gaan bouwen voor in de eetkamer. Ik ga een blad maken van Lego-blokken, met een metalen frame. Nu ben ik een keer aan het kijken op bricklink en andere sites voor een grote hoeveelheid nieuwe blokken, maar de prijs valt me wat tegen.

Ik heb de volgende blokken nodig: 1x1,2,3,4,6 en 2x2,3,4,6, met een voorkeur voor de kleinere formaten. Er zijn een aantal opties die ik kan doen om het goedkoper te maken, bijvoorbeeld door de blokken van 2x2 met oogjes te kopen en dan te gebruiken met de niet-bedrukte zijde naar boven.

Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is om een grote hoeveelheid bulk lego te kopen in deze blokken, met de voorwaarde dat ze (zo goed als) nieuw zijn.

Ik weet niet of dit bij Lego rechtstreeks kan, of als ik bekers ga vullen in een shop of dit qua prijs dan meevalt.

Qua kleuren ben ik op zoek naar veel verschillende, al wil ik het niet te exotisch maken en dus vooral de basiskleuren (geel, rood, blauw, groen, zwart, wit) gebruiken.

Een andere optie is om gewoon sets te kopen met de gewone blokken, al zitten daar vaak veel exotische kleuren in en weinig echte basiskleuren.

Iemand meer info over wat ik zoek?

Alvast bedankt!
Groeten
S.

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 10-10-2016 18:48

Hmmm

wat de bulk betreft,
je moet al lid zijn van belug om mee te mogen doen...

Sets kopen, om op te splitsen, dat wordt een dure aangelegenheid denk ik..

Het beste is kopen op bricklinck bv in polen ... daar zijn enorm goedkope
en mooie lego te verkrijgen Pete van op het forum hier, heeft daar al veel gekocht..

En vannaf 75 euro is de verzending gratis.. de blokken zijn niet zo duur
dus geen verzending en goedkope blokken, dat valt mee..

De muur is ook zeer goed... als het om kleine blokken gaat..
Want anders koop je te veel lucht....
en mooi gevulde potten met kleinere stukken doen de prijs vlug zakken...

tja aan jou de keuze zou ik zeggen.. Of misschien peter een contacteren..
voor meer informatie... van verkopers...


;-)
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 10-10-2016 19:55

Ik ben vooral aan het denken aan kleine onderdelen zoals bijvoorbeeld blokjes van 1x1 en 1x2. Dus misschien is aan de muur vullen nog wel een optie, alleen is dat misschien beperkt qua kleuren. Ik heb er geen idee van, ik heb de muur nog nooit van dichtbij bestudeerd moet ik zeggen.

De tip van bricklink in Polen is misschien inderdaad een goede optie. Ik ga wel eerst even mijn eigen inventaris aanspreken om te kijken hoe ver ik kom.

Bij de nieuwe sets was ik aan het denken om ergens in de Sinterklaasperiode te kopen als ik voor deze optie ga, omdat je dan toch veel kortingen of acties ziet.

Voorlopig dus nog erg veel vragen, mocht iemand me dat van de bulkaankoop kunnen vertellen, zou dat wel handig zijn om even te bepalen wat de beste optie is.

Alvast bedankt!

Groeten
S.

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 10-10-2016 22:16

Hallo,

technisch gezien mogen we niks vertellen van LEGO over die bulkaankopen. Dat doe ik dus even in een privébericht ;)

Groeten,
Pete(r)

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 10-10-2016 22:41

Het is inderdaad zo,
dat we over bulkaankopen niets kunnen prijsgeven..

Dat is onderling met lego afgesproken..
en dat is zo voor iedere club...

:-o
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 10-10-2016 22:44

Ik heb intussen al een duidelijk antwoord gekregen van Pete. Ik ga gezien de tijd voor de bricklink optie gaan, zodat ik er op vrij korte termijn aan kan beginnen.

In ieder geval bedankt voor de hulp!

Groeten
S.

Plaats reactie

Terug naar “ gezocht //looking for”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten