Een jaar terug ongeveer was ik hier met een vraag over 12V rails, ondertussen heb ik er daar wel genoeg van (toch voor de plaats die ik ervoor kan vrijmaken

Het zit zo dat ik eens een kartonnen doos vol rails had gekocht (ik denk een 100-tal bochten en een 60-tal rechte stukken, zowel rails als 12V geleiders, wel een hoop kapotte dwarsliggers maar nog genoeg over) plus nog een aantal wissels en kruisingen. Tot daar geen probleem, maar er zat ook twee derde van een 7866 overweg en een 7860 sein in. Ik moet me er nog altijd eens aan zetten om te kijken wat er juist ontbreekt maar bijvoorbeeld de bedieningspanelen zitten er niet bij, zijn die eigenlijk allemaal hetzelfde (met een ander prentje op) zodat ik pakweg eentje van een wissel kan nemen om de overweg te testen? Kwestie dat ik eens kan zien of het de moeite loont om de ontbrekende stukken te zoeken. De 'flash-light module' (x543) bij de overweg ontbreekt bijvoorbeeld en dat ziet er al geen goedkoop onderdeel uit (zo een paar en ik kan beter gewoon een volledige overweg kopen

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten,
Tom