12V rails

hier kun je stukken plaatsen die je zoekt. stuk met partnummer of link naar peroen of bricklinck.// here you can place pieces which you dont have the pieces. others can perhaps help your. placed a piecenumber with a link to to peroen or bricklinck
Plaats reactie
T10
active
active
Berichten: 10
Lid geworden op: 06-10-2014 11:48
Contacteer:

12V rails

Bericht door T10 » 06-10-2014 12:07

Hallo,

Onlangs heb ik mijn oude 7735 en 7745 van de zolder gehaald voor mijn kinderen (kan ik er zelf ook terug wat mee spelen ;)). Op een keer moet er eens iets fout gelopen zijn (lego gemixt met die van een neefje en verkeerd terug meegenomen? Cadeau van een familielid die niet goed wist hoe die 12V rails werkten?) want ik heb nu een 16 rechte middenrails (zonder gewone rails) en nog een stuk gebogen rails zonder middenrail. Omdat ik er op deze manier ook niks mee ben vroeg ik mij af of er iemand nog wat rechte rails te koop heeft (inclusief dwarsliggers)? Eventueel kan ik ook de helft van die elektrische rails ruilen voor evenveel gewone rails of zo? Of als iemand die 16 rechte middenrails wil ruilen voor 8 gebogen rails + middenrails, enfin het maakt mij niet zo uit, zolang ik maar wat bruikbare rails heb i.p.v. enkel middenrails. Ik heb ook nog een (zeer klein) aantal blauwe rails liggen moest iemand daarin geïnteresseerd zijn.

En nu ik toch bezig ben, ik zou nog een drie- of viertal van die magneethoudertjes kunnen gebruiken, daar zijn er een aantal van gebroken/kwijt, de magneetjes zelf idem. Maar misschien is er iemand die er zo nog wat over heeft?

Stefaan
moderator
moderator
Berichten: 620
Lid geworden op: 08-10-2009 18:02
Contacteer:

Bericht door Stefaan » 06-10-2014 20:20

Hoi
Je mag mij altijd contacteren via mijn BL-shop.
Ik heb nog een aantal 12V items langs de kant liggen die ik nog moet bekijken voor te verkopen, misschien...

http://www.bricklink.com/store.asp?p=elias3

groeten
Stefaan
visit my shop www.bricklink.com/store.asp?p=elias3

and receive a coupon to 10% OFF for next order!

laurenz8400
super
super
Berichten: 174
Lid geworden op: 09-09-2012 13:11
Contacteer:

Bericht door laurenz8400 » 07-10-2014 22:43

Nog een 12v Fan in ons midden, altijd wel leuk!!

Ik heb genoeg 12v rails. 150+, maar verkoop wel niets...

Kijk ik kan je wel helpen met het zoeken met die rails. Jij hebt setnr. 7850 nodig. In de tijd waren de plastic (4.5v) rails en de middengeleiders (12v) apart.

Nu is het niet waard om van die doosjes te kopen op Bricklink, want ze vragen er stukken van mensen voor (soms wel 15 EUR voor een doosje van 8!!). Het is natuurlijk te zien hoeveel je aan gewone plasticrails (met of zonder dwarsliggers) wil uitgeven.

Persoonlijk zou ik grote LOT's opkopen op Marktplaats of 2dehands. Doe ik ook... je moet gewoon de term 'lego 12v' intikken en je vind er wel genoeg!!

Ik gebruik dan wel Bricklink voor de middengeleiders of voor sets... Maar Bricklink is niet meer zoals vroeger, ze vragen zotten-prijzen voor wat het maar is.

Mocht je nog vragen hebben, laat een antwoordje achter, zal het wel zien

Laurenz (Lego12vFan)
Mijn Lego kanaal op YT // My Lego channel on YT (Enkel // Only 12v)
https://www.youtube.com/user/Lego12vFan
Mijn Facebook pagina // My Facebook page:
https://www.facebook.com/Lego12vFan
-- Bedankt voor de 200 abonnees // Thanks for the 200 SUBS

T10
active
active
Berichten: 10
Lid geworden op: 06-10-2014 11:48
Contacteer:

Bericht door T10 » 08-10-2014 14:21

Bedankt voor de reacties!

Stefaan, in je Bricklinkwinkel zie ik natuurlijk wel alleen maar gebogen rails :) Of bedoel je om gewoon even een berichtje te sturen daar?

Laurenz, drie fans eigenlijk ;) Al is dat gewoon gemakzucht, ik heb al een trein en ik heb dus geen zin om alles maar proberen over te zetten naar het nieuwe systeem met nieuwe motors (die dan hopelijk ook passen), nieuwe rails etc.
Ik heb dan even op Bricklink rondgekeken en die treinprijzen zijn inderdaad wel om even van te verschieten, ik heb voor de lol even de 12V sets die ik heb (teruggevonden) opgezocht en kom met telkens de goedkoopste te nemen al aan €500 :s
Het probleem met tweedehands en dergelijke is waarschijnlijk wel dat iedereen hier er op af vliegt als vliegen op de *kuch* siroop :D

laurenz8400
super
super
Berichten: 174
Lid geworden op: 09-09-2012 13:11
Contacteer:

Bericht door laurenz8400 » 08-10-2014 14:52

Het nieuwe systeem in mijn ogen is ronduit slecht. Het werkt op 9 (!) AAA batterijen... De 12v is nog met elektriciteit. 9v kan ook maar dan zit je met het feit dat men geen automatische wissels, seinen meer heeft.

Op Bricklink is het duur, maar er is een vraag en verkoopprijs... Die mensen krijgen dat niet verkocht, het is gewoon een site om te zeggen dat je die sets hebt.

Op 2dehands is het de laatste tijd ook zeer moeilijk om nog iets aan een degelijke prijs te kopen, overal direct van die (door)verkopers die meer dan 200 EUR bieden voor een setje. Ze laten niets meer voor de normale verzamelaar die een centje wil sparen!!

Enfin, je moet een beetje geluk hebben bij zulke LOT's en/of sets die worden verkocht.

Laurenz (Lego12vFan)
Mijn Lego kanaal op YT // My Lego channel on YT (Enkel // Only 12v)
https://www.youtube.com/user/Lego12vFan
Mijn Facebook pagina // My Facebook page:
https://www.facebook.com/Lego12vFan
-- Bedankt voor de 200 abonnees // Thanks for the 200 SUBS

Plaats reactie

Terug naar “ gezocht //looking for”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast