gezocht enkele legodelen om verlichting in rode locomotief

hier kun je stukken plaatsen die je zoekt. stuk met partnummer of link naar peroen of bricklinck.// here you can place pieces which you dont have the pieces. others can perhaps help your. placed a piecenumber with a link to to peroen or bricklinck
Plaats reactie
valvoline
super active
super active
Berichten: 51
Lid geworden op: 28-09-2013 22:21
Contacteer:

gezocht enkele legodelen om verlichting in rode locomotief

Bericht door valvoline » 15-10-2013 12:17

geachte medehobbyisten . ik zoek voor de rode locomotief die laatst is uitgebracht een aantal onderdelen. dit betreft de onderdelen om daar de verlichting in te bouwen hiervoor heb ik dan nodig 6 (een paar reserve )van die hoekstukjes in het rood.volgens mij is dat 1x2. daarmee krijg je dan die ruimte voor die lamp en draad. en dan ook de grijze 1x 1 stukken met een vierkant gaatje erin om de lamp in te steken. ik heb geen stuknummers want deze delen staan niet op de stuklijst van de loco aangezien dit door de andere (gevraagde onderdeeltjes ) veranderd.
ik hoop dat een van jullie mij daarmee kunnen helpen of deze wellicht hebben en aan mij wil verkopen zodat we de loco van licht kunnen voorzien. het gaat om de locomotief die staat onder topic verlichtingsvraag voor locomotief . er was een linkje naar iemand die dat gedaan had met die verlichting en deze onderdeeltjes had je dan nodig. hopelijk hoor ik iets van een van u . alvast dank voor je moeite om even mee te kijken . vriendelijke groet tom.

valvoline
super active
super active
Berichten: 51
Lid geworden op: 28-09-2013 22:21
Contacteer:

Bericht door valvoline » 15-10-2013 12:19

het aantal voor de grijze 1x1 stukken voor de lamp zijn er 4 dan graag .
het aantal was ik er vergeten bij te vermelden . nu nog even vlug aangepast. :) :)

mvg tom

valvoline
super active
super active
Berichten: 51
Lid geworden op: 28-09-2013 22:21
Contacteer:

Bericht door valvoline » 15-10-2013 12:24

de vraag en link voor de verlichtings vraag staat bij de afdeling standaard rc treinen . misschien heeft een van u eens tijd en zin om daar te kijken zodat de juiste onderdelen dan aangkocht kunnen worden en men weet waar het dan om gaat. mvg tom.

J.J.
super special
super special
Berichten: 519
Lid geworden op: 20-08-2011 17:45
Contacteer:

Bericht door J.J. » 15-10-2013 13:59

Voor de persoon die kan helpen, deze link: http://legotreinforum.forum2go.nl/verli ... t3854.html

Plaats reactie

Terug naar “ gezocht //looking for”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten