Grote vraag 1 x 2 dark red plates

hier kun je stukken plaatsen die je zoekt. stuk met partnummer of link naar peroen of bricklinck.// here you can place pieces which you dont have the pieces. others can perhaps help your. placed a piecenumber with a link to to peroen or bricklinck
Plaats reactie
Dutch-builder
moderator
moderator
Berichten: 938
Lid geworden op: 01-10-2009 14:50
Contacteer:

Grote vraag 1 x 2 dark red plates

Bericht door Dutch-builder » 07-06-2012 15:42

Afbeelding

Ik heb momenteel een grote vraag naar 1 x 2 dark red plates om in toekomstige creaties te verwerken. Gezien ik nogal wat plannen heb en dit een erg mooie maar tevens steentjesrovende manier is van gevels bouwen / metselen....

Is er nog eens een bulk actie van Belug of welke club dan ook en wat zouden zulke dan kosten? Ik denk dat 10.000 misschien wat overdreven klinkt maar heb eens zitten rekenen, en je hebt er toch al snel veel nodig voor een redelijke muur.

Laat maar wat weten als er iemand aan kan geraken voor redelijke prijs (mijn budget is niet onbeperkt)
Visit my Flickr: Photostream Flickr
Blog
Afbeelding

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Re: Grote vraag 1 x 2 dark red plates

Bericht door patje » 08-06-2012 20:17

Dutch-builder schreef:Afbeelding

Ik heb momenteel een grote vraag naar 1 x 2 dark red plates om in toekomstige creaties te verwerken. Gezien ik nogal wat plannen heb en dit een erg mooie maar tevens steentjesrovende manier is van gevels bouwen / metselen....

Is er nog eens een bulk actie van Belug of welke club dan ook en wat
Deze van Belug is gepasseered zit vollop in eindfaze
zal wachten worden tot volgende..
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

ludo
elite
elite
Berichten: 947
Lid geworden op: 26-02-2010 11:23
Contacteer:

Re: Grote vraag 1 x 2 dark red plates

Bericht door ludo » 24-06-2012 14:04

Dutch-builder schreef:Afbeelding

Ik heb momenteel een grote vraag naar 1 x 2 dark red plates om in toekomstige creaties te verwerken. Gezien ik nogal wat plannen heb en dit een erg mooie maar tevens steentjesrovende manier is van gevels bouwen / metselen....

Is er nog eens een bulk actie van Belug of welke club dan ook en wat zouden zulke dan kosten? Ik denk dat 10.000 misschien wat overdreven klinkt maar heb eens zitten rekenen, en je hebt er toch al snel veel nodig voor een redelijke muur.

Laat maar wat weten als er iemand aan kan geraken voor redelijke prijs (mijn budget is niet onbeperkt)
Wat bestellen via BULK betreft moet je lid zijn van een club, moet je naam & adres opgeven + akkoord gaan dat die gegevens aan LEGO doorgegeven worden. Je mag / kan ook maar bij 1 club een bulk bestelling plaatsen, zelfs als je lid bent van meerdere clubs.

Bestelde onderdelen zijn enkel voor privé gebruik.

m.v.g.
Ludo

Dutch-builder
moderator
moderator
Berichten: 938
Lid geworden op: 01-10-2009 14:50
Contacteer:

Bericht door Dutch-builder » 25-06-2012 15:51

Oke en vanaf wanneer kan dat weer dan? en wat word er dan per stuk voor dit gevraagt?
Visit my Flickr: Photostream Flickr
Blog
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “ gezocht //looking for”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten