Gezocht treinstation

hier kun je stukken plaatsen die je zoekt. stuk met partnummer of link naar peroen of bricklinck.// here you can place pieces which you dont have the pieces. others can perhaps help your. placed a piecenumber with a link to to peroen or bricklinck
Plaats reactie
Gast

Gezocht treinstation

Bericht door Gast » 11-01-2011 18:17

Beste forumleden ik zoek een treinstation van LEGO artikelnr. 4554, de gele versie, liefst nieuw/ongebruikt tegen schappelijke prijs. Destijds kon ik hem niet kopen omdat ik nog te jong was en te weinig kapitaal had :) Ik heb al wat rondgekeken op ebay en dergelijke maar vond niets naar mijn zin en via wat googelen ben ik op dit forum terechtgekomen en hoop dat iemand me kan helpen ?

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23224
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 11-01-2011 23:00

Welkom op het treinforum legoblokje
hopelijk komt je droom hier uit he, en krijg je reactie

Afbeelding
;-)
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

legofriek1986
super
super
Berichten: 125
Lid geworden op: 07-02-2010 18:06
Contacteer:

Bericht door legofriek1986 » 12-01-2011 02:29

Hey,

Wat is voor jou een schappelijke prijs is de vraag?

Want als je naar een MISB (Nieuw ongebruikt) set gaat gaan ben je al snel boven de € 300 volgens bricklink.
Misschien is een goede Mint set te overwegen? Meestal goedkoper en kwaliteit zo goed als nieuw.

Ik wens je alvast veel succes met jou zoektocht en hopelijk vind je de set en komt je droom uit!

Ik heb een used set te koop volledig compleet met bouwplan maar zonder doos als je interesse hebt laat wat weten.

Succes!

Groetjes,

Christophe

Peter
moderator
moderator
Berichten: 290
Lid geworden op: 18-10-2009 22:32
Contacteer:

Bericht door Peter » 12-01-2011 03:57

Voor 80 - 100 euro kan je een Used kopen.

Gast

Bericht door Gast » 12-01-2011 09:31

Dank u voor jullie reacties :grin: Ik heb dus al op ebay rondgeneusd maar de meeste sets waren daar 2é hands (ik heb niets tegen 2éhands hoor)en er ontbrak wel wat aan. Voor kerstmis had ik op een set geboden in engeland (nieuw) die heb ik moeten laten schieten kwam boven de 400 euro uit.......en een verkoper bied deze set nog nieuw aan in Korea, maar kan men dat wel vertrouwen. Ik heb contact met LEGO opgenomen maar zij konden me ook niet verder helpen. 300 euro dat gaat nog dat wil ik er nog aan geven maar ik begrijp niet waarom LEGO eens geen beperkte heruitgave doet van sets. Ik ben ook bezig met modeltreinen en daar doet men dat soms wel hetzij licht aangepast om de waarde van vorige modellen te bewaren. Mijn favoriete LEGOperiode is de jaren 90 system enzo , de hedendaagse uitgaves is niet echt mijn smaak te veel vormen van blokjes. Ik hoop dat ik nog ergens deze set nieuw vind :eek:

legofriek1986
super
super
Berichten: 125
Lid geworden op: 07-02-2010 18:06
Contacteer:

Bericht door legofriek1986 » 12-01-2011 15:13

Hey,

Ik heb net eens gekeken naar een nieuw Lego 4554 op bricklink. Het goedkoopste nieuwe dat ik kan vinden maar de zegel van de doos is dan wel kapot is 308 euro maar het is in Amerika dus ik weet niet wat de vezendkosten gaan bedragen :-? .

Ik hoop dat je er wat mee bent!

Groetjes,

Christophe

frank
beginner
beginner
Berichten: 6
Lid geworden op: 14-04-2010 12:58
Contacteer:

Station 4554

Bericht door frank » 10-02-2011 12:29

Ik heb er nog een dubbel staan (gebruikt).
In de doos compleet, en met originele bouwbeschrijving.

Je kan me altijd mailen.

frank.demaeyer@skynet.be

Plaats reactie

Terug naar “ gezocht //looking for”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten