Kathedraal

Dit kan van alles zijn, niet afhankelijk van een bepaald iets of voor iets. dus apparte stukken. bv: windmolen, kermisattractie, bepaald huis , ets ets This can be of everything not dependent on a something or for something. for example:wind mill,fair attraction,certain house, ets ets
Nick
super
super
Berichten: 141
Lid geworden op: 31-10-2009 19:09
Contacteer:

Bericht door Nick » 09-10-2012 18:55

Nog eens een beetje verder gedaan. Nu is van de laatste module alle muurbekleding gemaakt. + nu ook begonnen aan het interieur op de grond. Het grootste orgel zit er ook al in. Nu nog 2 kleine altaren en dan de dakgewelven en dan is deze module ook klaar. Ik hoop ze eind volgende week zo goed als af te hebben. Dan kan ik me volledig gaan richten op het middenstuk. Dat is ook het laatste deel van de kerk.

Let niet op die vuile spouw. Daar komt de andere module tegen dus zie je niets meer van.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier eens de echte kerk om te vergelijken. Het lichte blauw heb ik in donkerblauw gedaan. Het licht blauw is simpel weg te zeldzaam en te duur.
Afbeelding

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 09-10-2012 20:56

is het eigenlijk lichtblauw nick
het is natuursteen en deze is grijs
of bedoel je de gewelven?
:-o
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Nick
super
super
Berichten: 141
Lid geworden op: 31-10-2009 19:09
Contacteer:

Bericht door Nick » 10-10-2012 07:48

Ik bedoel de contour rond de ramen enz. Op foto valt dat niet zo op. Maar in het echt zijn die licht blauw eschilderd.

Nick
super
super
Berichten: 141
Lid geworden op: 31-10-2009 19:09
Contacteer:

Bericht door Nick » 14-10-2012 18:07

Nog wat door gedaan. Alle ondersteuningspilaren staan nu in de kerk + de achterbouw heeft de 1e gewelven al. De achterste module is intussen 100% klaar. Moest iemand willen weten hoe hoog die echterkant is dat is 60cm tot op de dak nok en 70cm tot top van het 3e kruis op de kerk.

Afbeelding

Afbeelding

Voor de komende week staat op mijn plannig alles wat rode achterbouw is 100% af werken en in de midden een gevel opnieuw maken die me niet zo aan staat + 2 nokken opnieuw maken die ik ook niet zo goed vind en als extra misschien al alle dakgewelven bouwen ook.

Ik wil wat je ziet tegen november af hebben. Dan kan ik me beginnen richten op het deel die daarop aan sluit waar ik nu nog niets van heb. Maar dat is niet zoveel werk ook. Maar eerst moet alles hier af zodat ik de 1e rij al kan ontstoffen en in zijn boxen steken. Dan heb ik pas plaats om de middenste om te draaien en de 3e plaat eraan te hangen om die te bouwen.

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 14-10-2012 20:29

ik heb maar een woord nick

indrukwekkend
:eek:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Nick
super
super
Berichten: 141
Lid geworden op: 31-10-2009 19:09
Contacteer:

Bericht door Nick » 16-10-2012 19:40

patje schreef:ik heb maar een woord nick

indrukwekkend
:eek:
Dank je Patrick. Nu is het ook erg leuk bouwen. Ik zie mijn kerk nu echt snel af werken nu. Ervoor waren het zoveel pruts dingen. Dat je het amper zag veranderen altijd. Na 316 bouwuren komt de afwerking snel in zicht. Eind deze week weer foto's. tenzei je niet zoveel foto's op je forum wil.

timby
super
super
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-10-2010 00:17
Contacteer:

Bericht door timby » 16-10-2012 20:06

Nick schreef:Nog wat door gedaan. Alle ondersteuningspilaren staan nu in de kerk + de achterbouw heeft de 1e gewelven al. De achterste module is intussen 100% klaar. Moest iemand willen weten hoe hoog die echterkant is dat is 60cm tot op de dak nok en 70cm tot top van het 3e kruis op de kerk.

Afbeelding

Afbeelding

Voor de komende week staat op mijn plannig alles wat rode achterbouw is 100% af werken en in de midden een gevel opnieuw maken die me niet zo aan staat + 2 nokken opnieuw maken die ik ook niet zo goed vind en als extra misschien al alle dakgewelven bouwen ook.

Ik wil wat je ziet tegen november af hebben. Dan kan ik me beginnen richten op het deel die daarop aan sluit waar ik nu nog niets van heb. Maar dat is niet zoveel werk ook. Maar eerst moet alles hier af zodat ik de 1e rij al kan ontstoffen en in zijn boxen steken. Dan heb ik pas plaats om de middenste om te draaien en de 3e plaat eraan te hangen om die te bouwen.

maar één woord suuuuuuuuuuuuper!!!!!!!

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 16-10-2012 21:56

Nick schreef:
patje schreef:ik heb maar een woord nick

indrukwekkend
:eek:
Dank je Patrick. Nu is het ook erg leuk bouwen. Ik zie mijn kerk nu echt snel af werken nu. Ervoor waren het zoveel pruts dingen. Dat je het amper zag veranderen altijd. Na 316 bouwuren komt de afwerking snel in zicht. Eind deze week weer foto's. tenzei je niet zoveel foto's op je forum wil.
Voor mij geen probleem kwa foto's
het is een apparte server..
wel rekening houdend dat deze server
misschien na een tijdje de oudste foto's verwijderd

:smile:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Nick
super
super
Berichten: 141
Lid geworden op: 31-10-2009 19:09
Contacteer:

Bericht door Nick » 19-10-2012 18:10

Na deze week weer elke avond enkele uurtjes te hebben doorgebouwd is het rode deel af. De midden nok is intussen ook af. De 2 herstellingen die ik moet doen zijn voor deze week. + De 2e nok zou ik ook graag erop kunnen zetten dan.

Afbeelding

Afbeelding

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 19-10-2012 20:41

nick

misschien ietsje kleiner gaan kwa pixels
zo kunnen de foto's in een keer op het scherm
en is het overzichtelijker voor de mensen
die een lage resolutie hebben...


nu 1024 op 1541 pixels

;-)
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “mocs ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten