Legotafel

Hier alleen de dingen in plaatsen die gemaakt worden rond een project. Bv voor zwolle (Belug) voor layout thuis Place here only the things that are made around a topic. for example : for a club layout ore a layout at home

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 10-10-2017 19:23

Ik ga mijn volledige verzameling afbouwen. Op dit moment heb ik meer dan 1200 Lego sets, waarvan 60 12V Lego treinen, in mijn bezit, waarbij ik nooit alles kan opbouwen en uitstallen. Daarnaast heb ik in de loop der jaren maar opgestapeld en bijgekocht, en is het nu tijd om alles grondig te bekijken en van een aantal dingen afstand te doen.

Wat er oa uitgaat: 9V treinen (oa Metroliner met Club Car), Santa Fe met 2 wagons, BNSF, Star Wars, Aquazone, Ridders, Space, Piraten en een groot deel van mijn 12V collectie. Dus eigenlijk vrij veel. Daarnaast ook nog een aantal recentere City sets. Het zal uiteraard wel even duren voordat ik alle sets helemaal compleet heb, maar het begint wel op te schieten.

J.J.
super special
super special
Berichten: 519
Lid geworden op: 20-08-2011 17:45
Contacteer:

Bericht door J.J. » 10-10-2017 20:52

RCG schreef: Wat er oa uitgaat: 9V treinen (oa Metroliner met Club Car), Santa Fe met 2 wagons, BNSF, en een groot deel van mijn 12V collectie. Dus eigenlijk vrij veel.
Ah dan moet ik even de verkoop hoek in de gaten houden :)

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 15-10-2017 10:12

Mocht je wat specifiek nodig hebben, laat het me maar weten. Normaal verkoop ik alles via Marktplaats/2dehands en Bricklink. Gezien de staat en de vraag naar de Santa Fe en BNSF, zullen deze via Bricklink verkocht worden. De 12V/9V wordt waarschijnlijk gewoon via Marktplaats/2dehands verkocht.

J.J.
super special
super special
Berichten: 519
Lid geworden op: 20-08-2011 17:45
Contacteer:

Bericht door J.J. » 16-10-2017 12:37

Ik zal binnenkort eens kijken, heb je een bepaalde datum dat je dingen online zet?

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 16-10-2017 18:15

jammer om te horen dat je wat weg doet. Hier trouwens ook hoor,ben al maanden aan het denken voor wat weg te doen. Ik zit ondertussen aan meer dan 12.000 sets. Maar ik krijg het blijkbaar niet over mijn hart om iets weg te doen....zal nog even ijsberen worden of ik daadwerkelijk over ga tot verkoop :(

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 20-10-2017 15:13

Ik vind het gewoon zonde om de sets gewoon in een doos te hebben liggen voor jaren. Ze hebben het recht om opgebouwd te worden en ergens te staan, maar ik moet daarin keuzes maken. Want gewoon hebben om te hebben is leuk, maar uiteindelijk heb je er toch niks aan.

@J.J.: ik heb nog geen specifieke datum ervoor. Als ik alles online zet zal ik hier ook nog even posten, maar dit zal nog wel even duren. Eerst nog even wat dingen in huis en tuin in orde maken...

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 24-10-2017 08:54

Daarom dat sets in een doos mij ook niets zeggen...zelfs sets op zijn eigen niet. Ik bouw liever zelf dingen dan sets in elkaar te steken. Daar heb ik meer voldoening aan. Maar hier is het de vrouw die wat moeilijker gaat doen en dan zal ik wat moeten luisteren vrees ik. Daarom al wat dingen in elkaar aan het steken zoals bv. politiekantoren en vliegvelden etc van die dingen. Daar zitten blokken in waar ik niet zoveel mee moc en als je dan 4 dezelfde hebt van iets mogen er mss wel een aantal weg....

Plaats reactie

Terug naar “project ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten