Projectje

Hier alleen de dingen in plaatsen die gemaakt worden rond een project. Bv voor zwolle (Belug) voor layout thuis Place here only the things that are made around a topic. for example : for a club layout ore a layout at home

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 20-02-2015 19:07

En zo heb je al stilaan een gedacht hoe de berg er uit gaat zien,dan kunnen we stilaan beginnen afwerken en verder rondom uitbreiden richting stad.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 20-02-2015 20:06

mooi

ge gaat goed voorruit
ammaai
:-o
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 20-02-2015 20:46

Yup,mag niet klagen. nu zal het wel iets minder snel gaan. Zo stilaan een beetje aan afwerking beginnen denken :)
Ook de raffinaderij schiet goed op :


Afbeelding

Afbeelding

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 20-02-2015 22:47

RCG schreef:
Sven schreef: Dan kunnen jullie nu je mening al geven :)
Het ziet er goed uit. De berg ziet er alleen (naar mijn mening) wat hoekig uit, misschien kan je wat slopes gebruiken (als je die hebt liggen) om de berg wat meer 'ronding' te geven. Het wordt wel een mooi geheel.

Hoeveel plaats heb je eigenlijk om alles op te bouwen?
Om hier even op terug te komen : Zo gaat het er uitzien als het af is. Heb een stukje van de berg gedaan als voorbeeld nu om je een gedacht te geven. Maar voor de rest ga ik wachten tot hij de juiste vorm heeft, dan is het gemakkelijker om te doen :)


Afbeelding

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 21-02-2015 15:00

Dat ziet er inderdaad een stuk beter uit! Ook de raffinaderij gaat goed vooruit.

En ja, plaatsgebrek..., wie kent het niet? Ik heb nu een zolder speciaal voor Lego, maar eigenlijk al te klein vanaf dag 1... Anderszijds, hoe veel plaats je ook hebt, het zal altijd vol staan.

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 21-02-2015 15:26

En zo is er al iets meer te zien,deze week moet de voorkant volledig af zijn. En ook stilaan eens aan de boompjes beginnen denken :)


Afbeelding

Afbeelding

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 24-02-2015 13:08

Vooraan zo goed als af,zal morgen al eens in elkaar zetten om de foto's te tonen...en denk dat jullie al gaan verschieten. begint echt al een beetje op iets te trekken :)
kunnen we stilaan richting stad en aan de treinen denken.
Die kan ik wel al eens laten zien,zijn ze niet allemaal (die uit men kindertijd staan nog niet in elkaar) maar die in elkaar stonden heb ik eens kunnen trekken een paar weken geleden :)

Afbeelding

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 25-02-2015 11:54

Hopla,hier al een stukje van de lay-out in zen geheel.(allé alleen van de berg)
Ben nu de grijze latjes aan het aanbrengen om de berg te verfijnen en zal volgende week de vorderingen ook eens laten zien...is al een beetje een bergje nu :)
En je gedacht mag je zeker zeggen,dan weet ik ook eens wat anderen ervan vinden

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 25-02-2015 19:50

Ziet er goed uit. Ik zou wel latjes in beide richtingen aanbrengen, zodat het een wat 'natuurlijk' effect heeft. Nu lijken er precies groeven in de berg te zijn.

En ja, de treinen... :shock:

Sven
speciaal
speciaal
Berichten: 217
Lid geworden op: 12-02-2015 19:30
Contacteer:

Bericht door Sven » 25-02-2015 21:59

RCG schreef:Ziet er goed uit. Ik zou wel latjes in beide richtingen aanbrengen, zodat het een wat 'natuurlijk' effect heeft. Nu lijken er precies groeven in de berg te zijn.

En ja, de treinen... :shock:
Is nu nog niet veel aan gedaan hoor (op de foto),moeten nog heel veel latjes worden aangebracht. In het echt sta ik al een beetje verder...maar dat laat ik volgende week zien :)

Hier ook nog de vordering van de raffinaderij ,daar stilaan naar verdiep 3 en de laadplaats wordt verder aangepakt en ook de toekomstige laadplaats voor de treinwagons krijgt zen plaatsje . :

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “project ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten