Weer een update.
Zo ziet nu de achterkant eruit. Je ziet de ijzeren L profielen waarop straks een plank komt te liggen waarop weer de baan komt.
Dit is het ene begin...
Untitled by
martijn.buurman, on Flickr
en hier eindigt het..
Untitled by
martijn.buurman, on Flickr
Zoals je ziet zit hier het extra gat voor goed toegang tot het luik. Daar is het immers voor bedoelt. Voor spullen die je niet vaak gebruikt :smile: .
Om dat te bewaren komt er op dit stuk een stuk plank die makkelijk inclusief rails weg te halen is. Daarom zijn de L profielen hier wat breder. Dan kan er een losse plank op liggen die vast blijft zitten met magneten aan het L Profiel. Zie volgende foto.
Untitled by
martijn.buurman, on Flickr
Dit is en stukje testplank van 10 cm breed die op z'n plek wordt gehouden met een magneet. Dezelfde soort magneet zie je rechts daarvan om de deur van het luik dicht te houden. De magneten (er komen er 2) zijn sterk genoeg om de plank, die dit gat overbrugt, te houden. Tevens kan je zien dat de treinen nog voldoende ruimte hebben onder het dak om vrijuit te rijden.
Ik hoop in de komende 2 dagen nog de plank af te krijgen. Dan kan er na de kerst geverfd worden en dan kunnen de tafels terug.
wordt vervolgd.