Zo, hier nog eens een nieuwe update. Intussen heb ik de treinsporen op de tafels gelegd en een aantal grote exlusives opgebouwd. Bij mij zal er enkel 12V te vinden zijn qua treinen.
Let even niet op de sets die ertussen staan, dit zal nog allemaal herschikt moeten worden. Ik heb nu even enkel de treinsporen zo gelegd dat ik zoveel mogelijk treinen kan laten rijden. Op dit moment heb ik 4 aparte circuits, en alles is eenzijdig met elkaar doorverbonden, zodat de treinen van circuit kunnen wisselen.
Voorlopig is de plaats beperkt tot de tafels, zodat ik niet over de vloer zal moeten kruipen zoals in ons vorig huis. Echter beperkt de tafelgrootte ook wel wat de creativiteit, dus mogelijk ga ik toch nog wat aanpassingen doen. In ieder geval ga ik proberen nog wat extra tafels te bemachtigen (heb ze op het werk gekregen), waardoor het sowieso groter zal worden. Door ze anders tegen elkaar te zetten, kan ik ook grotere sporen gaan maken. Nu gaat op de kleinere tafels net 1 180'-bocht erop (dus 8 sectoren van een bocht), en dan nog 1 spoor ernaast. Als ik dus alles wil doorverbinden, is er weinig plaats over.
Ik heb nu maar even wat sporen erop gelegd om even wat treinen te laten rijden, dat was weeral lang geleden... :smile:
Trouwens ook nog een nieuwe aankoop gedaan, vanavond ga ik deze halen: 7745, 7866 (beide met doos), daarnaast nog allerlei sets uit jaren 80 met doos erbij. De Lego is wel verkleurd (het wit sowieso al), dus wat minder waard, maar de prijs is er ook naar, en uiteraard maken de treinen dit wel goed.