hulp met bouwen van een stoomlocomotief

Hier alleen de dingen in plaatsen die gemaakt worden rond een project. Bv voor zwolle (Belug) voor layout thuis Place here only the things that are made around a topic. for example : for a club layout ore a layout at home

Plaats reactie
enrico7676
super
super
Berichten: 155
Lid geworden op: 22-04-2012 19:14
Contacteer:

hulp met bouwen van een stoomlocomotief

Bericht door enrico7676 » 29-07-2013 19:27

Hallo allemaal ik ben bezig met het bouwen van de BR 23-001-L op het forum staat er al veel over maar ik kan steeds niet vinden wat ik nodig heb.

Kunnen jullie mij helpen, door alle foto's, gebruiksaanwijzingen, links, hoe ik aan speciale blokjes kan komen of te wel alles wat jullie weten over deze locomotief.

De BR 23-001-L.

Ik wil hem op het PF systeem laten rijden maar ik weet niet hoe als jullie weten hoe plaats dat ook a.u.b hier in deze topic.

Enrico7676 ;-)
Afbeelding

barduck
super
super
Berichten: 128
Lid geworden op: 30-03-2013 10:46
Contacteer:

Bericht door barduck » 01-08-2013 16:20

handleiding voor die loco vind je hier: http://railbricks.com/instructions/steam-locomotives/

blokken los kopen kan je hier doen: http://www.bricklink.com/browseTree.asp?itemType=P
Gewoon effe een account aanmaken en je bent vertrokken. Je kan, als je eenmaal een blokje gekozen hebt dat je nodig hebt, de zoekopdracht verfijnen naar enkel verkopers in Europa. Zo ontloop je eventuele douane kosten/problemen. Tevens heb je bij de meeste Europese verkopers de opties te betalen via IBAN overschrijving ipv Paypal.

Hoe je die loco kan voorzien van PF weet ik niet, op het eerste zicht lijkt dat me een onmogelijke opdracht. Wat je eventueel wel kan doen is een soort bagagewagon maken die direct achter de tender komt met daarin alle PF onderdelen verwerkt. Dus zowel batterij, ontvanger en motor(s)

enrico7676
super
super
Berichten: 155
Lid geworden op: 22-04-2012 19:14
Contacteer:

dankje

Bericht door enrico7676 » 01-08-2013 20:29

dankje met die PF ben ik er al achter gekomen dat dat lastig word maar ik denk dat een wagon met motor een goed plan B is

Plaats reactie

Terug naar “project ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten