Calitri zn treintjes

Hier alleen de dingen in plaatsen die gemaakt worden rond een project. Bv voor zwolle (Belug) voor layout thuis Place here only the things that are made around a topic. for example : for a club layout ore a layout at home

Calitri
active
active
Berichten: 10
Lid geworden op: 17-09-2011 22:22
Contacteer:

Bericht door Calitri » 13-12-2012 13:59

Ook maar weer eens een bericht


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1740
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 13-12-2012 18:33

Zeer mooi gedaan, maar je ziet toch wel duidelijk dat er een conflict komt tussen de huidige modellen en de oude(re).
kijk bijvoorbeeld eens naar die middelste foto met de oude ambulance (4breed) en de nieuwe CITY ambulance van 2012: de oude past bijna helemaal in de patiëntenruimte van de nieuwe :-o
Ik zelf zou verkiezen om de generatie's te groeperen in één en dezelfde zone van mijn layout (hopelijk binnen een jaartje of 2 te bekijken hier op dit forum).
Ik vind het toch knap hoe je creatief kan zijn op jouw beschikbare ruimte :eek:
Dit is nu eenmaal de sterkte van het legosysteem, zelfs de kleinste gaatjes/verloren gewaande ruimtes kan je mooi inrichten.
En ten slotte als de oppervlakte volgebouwd is, kan je nog altijd proberen in de hoogte te bouwen :???:

Calitri
active
active
Berichten: 10
Lid geworden op: 17-09-2011 22:22
Contacteer:

Bericht door Calitri » 13-12-2012 18:38

peterseynhaeve schreef:Zeer mooi gedaan, maar je ziet toch wel duidelijk dat er een conflict komt tussen de huidige modellen en de oude(re).
kijk bijvoorbeeld eens naar die middelste foto met de oude ambulance (4breed) en de nieuwe CITY ambulance van 2012: de oude past bijna helemaal in de patiëntenruimte van de nieuwe :-o
Ik zelf zou verkiezen om de generatie's te groeperen in één en dezelfde zone van mijn layout (hopelijk binnen een jaartje of 2 te bekijken hier op dit forum).
Ik vind het toch knap hoe je creatief kan zijn op jouw beschikbare ruimte :eek:
Dit is nu eenmaal de sterkte van het legosysteem, zelfs de kleinste gaatjes/verloren gewaande ruimtes kan je mooi inrichten.
En ten slotte als de oppervlakte volgebouwd is, kan je nog altijd proberen in de hoogte te bouwen :???:
In de hoogte bouwen is inderdaad een volgende stap gezien alles nu zo goed als vol staat. Het 2012 lego gebruik 4 en 6 als breedte en vind het dan toch jammer om de helft van de setjes te laten liggen omdat ze 6 breed zijn. De auto voor de caravan is bijvoorbeeld weer 4 breed net als de taxi van het station.

Amentia
active
active
Berichten: 35
Lid geworden op: 23-12-2011 13:05
Contacteer:

Bericht door Amentia » 13-12-2012 19:40

De taxi is met de wielen erbij ook bijna 6 breed, ik had er vier van bij me station staan op Legoworld dit jaar

RCG
elite
elite
Berichten: 687
Lid geworden op: 02-12-2012 10:00
Contacteer:

Bericht door RCG » 13-12-2012 20:35

Dat is de enige reden waarom ikzelf geen nieuwe Lego meer verzamel. Het zijn best mooie sets wat ze uitbrengen, alleen past mijn bulldozer van vroeger in de jaren 90 nu in de laadbak van de nieuwe. Dat vind ik wat jammer, vandaar dat ik voor mezelf mijn verzameling heb afgebakend van jaren '80 tot '00.

J.J.
super special
super special
Berichten: 519
Lid geworden op: 20-08-2011 17:45
Contacteer:

Bericht door J.J. » 14-12-2012 09:19

Staat lekker vol, mooi groot aantal sporen bij je station trouwens.
Over nieuw en oud lego: die nieuwe auto's zien er mooi uit maar zijn inderdaad te breed. Nieuwe gebouwen gaan trouwens weer wel.

Plaats reactie

Terug naar “project ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten