Stoomtreinfestival Maldegem 4-5/05/2019

Hier kan men met alles terecht die buiten de twee bovenste topics valt//Here you can write all other news dat is outside the two upper topics

Brickolator
active
active
Berichten: 32
Lid geworden op: 30-10-2018 10:29
Contacteer:

Bericht door Brickolator » 12-02-2019 21:06

Bedankt, Ludo. Als je spreekt van "we", wie bedoel je daar dan precies mee? Jijzelf?

ludo
elite
elite
Berichten: 947
Lid geworden op: 26-02-2010 11:23
Contacteer:

Bericht door ludo » 13-02-2019 18:42

Brickolator schreef:Bedankt, Ludo. Als je spreekt van "we", wie bedoel je daar dan precies mee? Jijzelf?
Voor zover ik weet zijn dat:
Patrick Mingels,
Danny Moorthamer
en mezelf.

Er is van Danny nog de vraag gesteld om nog een dubbel spoor te voorzien (lange zijde) waar er nog treinen / wagons kunnen geplaatst worden.

Dan zou dit op volgende uitkomen (klik op foto):

Afbeelding

Géén idee wat er voor 'Barduc' zou voorzien zijn.

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 13-02-2019 19:14

ludo schreef:
Brickolator schreef:Bedankt, Ludo. Als je spreekt van "we", wie bedoel je daar dan precies mee? Jijzelf?
Voor zover ik weet zijn dat:
Patrick Mingels,
Danny Moorthamer
en mezelf.

Er is van Danny nog de vraag gesteld om nog een dubbel spoor te voorzien (lange zijde) waar er nog treinen / wagons kunnen geplaatst worden.

Dan zou dit op volgende uitkomen (klik op foto):

Afbeelding

Géén idee wat er voor 'Barduc' zou voorzien zijn.
Hallo Ludo,

ik maak ook deel uit van "we" ;-)

Groeten,
Pete(r)

barduck
super
super
Berichten: 128
Lid geworden op: 30-03-2013 10:46
Contacteer:

Bericht door barduck » 14-02-2019 19:36

mijn "treintjes" kunnen daar niet op rijden, veel te smal. Enige nadeel als je in 8 breed werkt. Een tafel van 1x2m ongeveer moet wel wat op kunnen, een doek kan ik wel voorzien, ga binnenkort toch eens naar Gent er voor in de Sleepstraat. Ik probeer toch nog om er een LEGO ondergrond op te krijgen maar geen idee of ik dat nog rond krijg. Maar rijden ga ik de mijne niet laten doen, vreet batterijen en alles moet perfect liggen

Brickolator
active
active
Berichten: 32
Lid geworden op: 30-10-2018 10:29
Contacteer:

Bericht door Brickolator » 14-02-2019 20:09

Ok, dan spreken we over twee tafels: die van Ludo (om het gemakkelijk te houden :-) ) en dan nog een aparte tafel waar het station van Harelbeke van Niels Sandra op terecht kan en waar ik ook nog wel een spoor op kan aanleggen.
De stationaire treinen kunnen daar dan ook op terecht.

Zie ik het juist zo of mis ik nog iets?

David

Brickolator
active
active
Berichten: 32
Lid geworden op: 30-10-2018 10:29
Contacteer:

Foto's

Bericht door Brickolator » 14-02-2019 20:18

Nog een vraagje: hebben jullie mooie foto's van Legotreinen (deuheuh, wat een vraag is da :-) :P )?
Ik ben op zoek naar close-upfoto's van treinen voor op de affiche van het festival. Daarom dus close-up en ze moeten uiteraard ook zwaar genoeg zijn (dus geen 500 kb :-) ).

Als je er hebt die mogen gebruikt worden, stuur ze dan even door naar david@scribandis.be, aub. Eeuwige dankbaarheid zal uw deel zijn :-)

Groeten,

David

ludo
elite
elite
Berichten: 947
Lid geworden op: 26-02-2010 11:23
Contacteer:

Re: Foto's

Bericht door ludo » 15-02-2019 17:56

Brickolator schreef:Nog een vraagje: hebben jullie mooie foto's van Legotreinen (deuheuh, wat een vraag is da :-) :P )?
Ik ben op zoek naar close-upfoto's van treinen voor op de affiche van het festival. Daarom dus close-up en ze moeten uiteraard ook zwaar genoeg zijn (dus geen 500 kb :-) ).

Als je er hebt die mogen gebruikt worden, stuur ze dan even door naar david@scribandis.be, aub. Eeuwige dankbaarheid zal uw deel zijn :-)

Groeten,

David
Hallo David,
zelf heb ik géén foto's van mijn treinen, maar denk wel dat 'Barduck' je een mooie rendering van één van zijn grote locomotieven kan bezorgen.

mdcpj
super special
super special
Berichten: 339
Lid geworden op: 30-11-2009 23:30
Contacteer:

Bericht door mdcpj » 15-02-2019 22:21

Is dit wat met fotoschop te bewerken.
Afbeelding
Patje je heb een leuke website.

barduck
super
super
Berichten: 128
Lid geworden op: 30-03-2013 10:46
Contacteer:

Re: Foto's

Bericht door barduck » 17-02-2019 20:17

ludo schreef: Hallo David,
zelf heb ik géén foto's van mijn treinen, maar denk wel dat 'Barduck' je een mooie rendering van één van zijn grote locomotieven kan bezorgen.
Ik zou zeggen, kijk eens op mijn Flickr account, mss zie je iets bruikbaars.
https://www.flickr.com/photos/91060327@N07/

Deze is wel mijn mooiste trein (was ook mijn duurste om te bouwen door de valvegear)

https://www.flickr.com/photos/91060327@ ... ed-public/

edit: Ik probeer deze week nog foto's te maken van de nieuwe ES44AC in Union Pacific, nu die klaar is alsook nog enkele foto's van de Virginian triplex


Plaats reactie

Terug naar “other news”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten