LEGO-WEEKEND 17 en 18 NOVEMBER 2012 te OVERPELT

Hier kan men met alles terecht die buiten de twee bovenste topics valt//Here you can write all other news dat is outside the two upper topics

Wilchry
speciaal
speciaal
Berichten: 201
Lid geworden op: 17-02-2010 20:57
Contacteer:

Bericht door Wilchry » 05-11-2012 22:16

Masterjedilex schreef: Wat bedoel je met de digitale demo-baan? Heb je deze dan op de computer aangesloten? De 12v moet je toch zelf bedienen?
Ik heb een kleine baan die geheel gedigitaliseerd is. Dwz. alle locs, wissels en seinen zijn voorzien van een digitale decoder die dmv een interface verbonden zijn met een laptop. Op deze laptop draait een programma dat de gehele baan aanstuurt. De treinen draaien in willekeurige volgorde hun rondjes en de seinen en wissels worden automatisch in de juiste stand gezet. Eea is overgenomen uit de modeltreinwereld.

Wilchry
12v trein digitaal computer gestuurd

Masterjedilex
active
active
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-10-2012 10:08
Contacteer:

Bericht door Masterjedilex » 06-11-2012 09:05

Waaw dat is knap! Dat moet je me dan eens uitleggen hoe je dat gedaan hebt! Ik heb ook 12V treinen en wilde zo iets ook al doen maar wist niet hoe er aan te beginnen.
Kan je dat systeem bij ons laten zien tijdens het weekend? Is dat een voor gemonteerde plaat die je dan moet zetten? Ik heb mensen gevonden die samen met u kunnen combineren met gebouwen en voertuigen. We maken er wel iets leuks van om naar te kijken!
Wij bouwen zaterdag op vanaf 9 uur. Dan kunnen we in de zaal. Om 12u30 gaat de zaal open. Normaal valt de drukte op zaterdag mee. Zondag is meestal onze drukste dag. Dan openen we om 10 uur tot 17 uur en helpen we elkaar met afbreken en opruimen. Tijdens de middag zijn er broodjes en drank voorzien dus laat me weten met hoeveel dat je komt helpen. Zaterdag avond willen we gezellig samen eten en nadrinken / babbelen. Laat me ook weten of je daar interesse voor hebt.

Groetjes Alex

P.S.: Patje je had gelijk! Ik heb over een mail heen gekeken, omdat die forum meldingen er hetzelfde uitzien dacht ik dat ik hem al gelezen had! Geen foutje van jullie dus! Mijn excuses ;)

Wilchry
speciaal
speciaal
Berichten: 201
Lid geworden op: 17-02-2010 20:57
Contacteer:

Bericht door Wilchry » 07-11-2012 20:39

Hallo Alex,

Ik heb dan het hele systeem bij me. Ik kan je dus alles uitleggen en laten zien.
Zoals ik al aangaf in dit topic breng ik mijn eigen module tafels (14 st) mee. De hele bekabeling en besturing zit onder de tafels weggewerkt.
De tafels zijn 2 x 3 baseplates (32x32 nops) groot. Totale oppervlakte 6 x 14 base plates. Tussen de rails is een ruimte van 3 x 7 baseplates vrij om gebouwen te plaatsen
Ik heb dus een vrije ruimte nodig van minimaal 4,5 x 2,5 mtr zodat ik rond de tafel kan lopen
Zoals het er nu uitziet ben ik alleen, dus een beetje hulp bij de opbouw zou dan fijn zijn.

Wilchry
12v trein digitaal computer gestuurd

Masterjedilex
active
active
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-10-2012 10:08
Contacteer:

Bericht door Masterjedilex » 08-11-2012 00:24

Hallo Wilchry,

Dat is tof! Ik plan uw oppervlakte mee in. Voor zover ik het begrijp breng je de volledige MDF platen mee? We voorzien dat we 's avonds gezellig kunnen samen eten in een zaak. Wij van olbc willen de drank voor onze rekening nemen. Wil je zaterdagavond met ons mee eten? Dan kunnen we elkaar nog beter leren kennen. Wij helpen elkaar met opbouwen. Dus dat komt dik in orde! :)

Groetjes Alex

mdcpj
super special
super special
Berichten: 339
Lid geworden op: 30-11-2009 23:30
Contacteer:

Bericht door mdcpj » 09-11-2012 22:05

Hallo.

Ik ben Danny Moorthamer.
Er zijn mensen die weten wie ik ben he Patje.
Masterjedilex ik heb een mail gestuurd via de site of ik nog kan meedoen Als exposant overpelt zaterdag 17.
Thema treinen die zocht je toch zoals ik gelezen heb op Patje zijn forum.
En ik hoop dat ik er nog bij kan zijn als exposant.
Ik hoor het graag via mail.

De groeten uit zeeland Hulst.
Patje je heb een leuke website.

Masterjedilex
active
active
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-10-2012 10:08
Contacteer:

Bericht door Masterjedilex » 09-11-2012 22:34

Hallo Danny,

Via welke site heb je mij een mail gestuurd? www.olbc.be ? Ik heb geen mail van u gehad enkel het bericht wat nu op deze forum staat. Op welk e-mail adres heb je mij dan gecontacteerd?

Mail me rechtstreeks via alex.rens@pandora.be

Groetjes Alex

mdcpj
super special
super special
Berichten: 339
Lid geworden op: 30-11-2009 23:30
Contacteer:

Bericht door mdcpj » 09-11-2012 23:25

Hallo.

Naar www.olbc.be.

de groeten.
Patje je heb een leuke website.

mdcpj
super special
super special
Berichten: 339
Lid geworden op: 30-11-2009 23:30
Contacteer:

Bericht door mdcpj » 09-11-2012 23:34

Hallo Alex.

info@olbc.be het was naar daar toe gestuurd.
ik hoop dat je het vind zo niet.
dan verstuur ik het opnieuw op.
naar je ander adres alex.rens@pandora.be.
ik hoor het wel.

de groeten
Patje je heb een leuke website.

Masterjedilex
active
active
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-10-2012 10:08
Contacteer:

Bericht door Masterjedilex » 09-11-2012 23:53

Hallo Danny,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je een rechtstreekse mail gestuurd met uitleg of extra vragen.

Groetjes en tot binnen kort!

mdcpj
super special
super special
Berichten: 339
Lid geworden op: 30-11-2009 23:30
Contacteer:

Bericht door mdcpj » 10-11-2012 22:43

Hallo.

Das goed ik hoor het wel.

De groeten. :eek:
Patje je heb een leuke website.

Plaats reactie

Terug naar “other news”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten