LEGO-WEEKEND 17 en 18 NOVEMBER 2012 te OVERPELT

Hier kan men met alles terecht die buiten de twee bovenste topics valt//Here you can write all other news dat is outside the two upper topics

Masterjedilex
active
active
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-10-2012 10:08
Contacteer:

LEGO-WEEKEND 17 en 18 NOVEMBER 2012 te OVERPELT

Bericht door Masterjedilex » 24-10-2012 10:29

Hallo mede LEGO liefhebbers,

In Overpelt is er voor de 6e keer ons LEGO-weekend. Wij zoeken nog exposanten om hun verzameling, creaties te laten zien aan het grote publiek!

Wij zijn op 1 september 2012 begonnen met een LEGO Builders Club te Overpelt met goedkeuring van LEGO Denemarken. Wij heten OLBC= Overpelt LEGO Builders Club.

Wij doen al 5 jaar een LEGO beurs georganiseerd onder en door vrienden. Vanaf dit jaar zijn we een feitelijke vereniging. Dit jaar staat het vooral in het teken van STAR WARS waardoor er ook echte Star Wars figuranten zullen rondlopen en ook een echte R2-D2 zal rondrijden waarmee je op de foto kan! (Wel zelf je toestel meebrengen).

Wij zouden ook graag LEGO treinen laten zien tijdens ons weekend en daarom deze oproep naar jullie toe! Zelf verzamel ik de treinen ven de jaren '80 en '90. Maar opmdat ik het event organiseer en al met mijn LEGO space van de jaren 80 kom staan en met STAR WARS kan ik natuurlijk niet ook nog met mijn treinen komen. Wie van jullie voelt zich geroepen om bij ons te komen exposeren en promotie te maken van de LEGO treinen!? Neem gerust een kijkje op onze site (die ik niet kan posten?)

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23219
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Re: LEGO-WEEKEND 17 en 18 NOVEMBER 2012 te OVERPELT

Bericht door patje » 24-10-2012 11:59

Masterjedilex schreef:Hallo mede LEGO liefhebbers,

In Overpelt is er voor de 6e keer ons LEGO-weekend. Wij zoeken nog exposanten om hun verzameling, creaties te laten zien aan het grote publiek!

Wij zijn op 1 september 2012 begonnen met een LEGO Builders Club te Overpelt met goedkeuring van LEGO Denemarken. Wij heten OLBC= Overpelt LEGO Builders Club.

Wij doen al 5 jaar een LEGO beurs georganiseerd onder en door vrienden. Vanaf dit jaar zijn we een feitelijke vereniging. Dit jaar staat het vooral in het teken van STAR WARS waardoor er ook echte Star Wars figuranten zullen rondlopen en ook een echte R2-D2 zal rondrijden waarmee je op de foto kan! (Wel zelf je toestel meebrengen).

Wij zouden ook graag LEGO treinen laten zien tijdens ons weekend en daarom deze oproep naar jullie toe! Zelf verzamel ik de treinen ven de jaren '80 en '90. Maar opmdat ik het event organiseer en al met mijn LEGO space van de jaren 80 kom staan en met STAR WARS kan ik natuurlijk niet ook nog met mijn treinen komen. Wie van jullie voelt zich geroepen om bij ons te komen exposeren en promotie te maken van de LEGO treinen!? Neem gerust een kijkje op onze site (die ik niet kan posten?)
Welkom op het legotreinenforum Masterjedilex
het is zeer kort om nog mensen te mobiliseren
om aan een layout te werken en te komen exposeren.

Maar misschien zijn hier individuelen mensen vannuit nederland
en limburg om in het prive te komen exposeren...

Wat betreft het plaatsen van een link.
Het is normaal dat je geen link kan plaatsen als
nieuw persoon op het forum.
Er is hier namelijk een beveiliging ingebouwd tegen spam.
Na een tweede post op het forum vervalt die beveiliging
en kan je in je derde post links plaatsen
en dat onbeperkt

groetjes Patje
:eek:
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Masterjedilex
active
active
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-10-2012 10:08
Contacteer:

Bericht door Masterjedilex » 24-10-2012 13:54

Hallo Patje,

Het is niet onze bedoeling dat er een hele layout komt te staan. Het is de bedoeling dat mensen met hun eigen verzameling kunnen komen exposeren. Als ze dan een stuk trein willen opbouwen die kan rondrijden en deze willen inkleden met daar huisjes bij te zetten dat kan en mag allemaal! Willen ze gewoon hun treinen op een stuk spoor naast elkaar zetten, dat kan ook. We willen dat onze bezoekers zoveel mogelijk dingen kunnen bekijken, er van genieten en er over babbelen! We willen kunnen genieten van elkanders hobby!

Indien je niet wil exposeren dan kan je ons ook altijd een bezoekje brengen natuurlijk! De inkom is GRATIS!

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1740
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 24-10-2012 20:10

Hallo Master,

welkom op het forum.
Ik ben wel geïnteresseerd om eens bij jullie te komen exposeren, maar helaas zit ik nu midden in verhuisplannen. Het zal dus iets zijn voor de volgende jaren...
Veel succes met de organisatie, ik kijk al uit naar de foto's van de editie 2012.

Groeten,

Pete(r)

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1740
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 24-10-2012 20:14

De website van de nieuw opgerichte club :
http://www.olbc.be/

Masterjedilex
active
active
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-10-2012 10:08
Contacteer:

Bericht door Masterjedilex » 24-10-2012 22:32

Bedankt voor uw reactie en een vlotte verhuis gewenst!

Ook bedankt voor het plaatsen van onze website!

Alex Masterjedilex Rens

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23219
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 24-10-2012 22:51

Masterjedilex schreef:Bedankt voor uw reactie en een vlotte verhuis gewenst!

Ook bedankt voor het plaatsen van onze website!

Alex Masterjedilex Rens
intussen heb je nu ook de mogelijkheid om links te plaatsen
;-)
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Wilchry
speciaal
speciaal
Berichten: 201
Lid geworden op: 17-02-2010 20:57
Contacteer:

Bericht door Wilchry » 24-10-2012 23:57

Goedenavond Masterjedilex,

Als je wil kan ik proberen om te komen met mijn digitale demo-baan.
Ik kan je nu nog niet garanderen dat het lukt omdat ik de baan nog onder het stof vandaan moet halen en testen.

De baan is 3,50 mtr bij 1,50 mtr en staat op moduletafels en is vrij simpel uitgevoerd.
zie hier
Ik wil alleen het station en het seinhuis dan mee nemen. Als iemand dan nog huizen heeft kunnen deze op de baan geplaatst worden om het een beetje aan te kleden.

Wanneer wil je uiterlijk weten of ik meedoe?


Wilchry
12v trein digitaal computer gestuurd

Masterjedilex
active
active
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-10-2012 10:08
Contacteer:

Bericht door Masterjedilex » 05-11-2012 16:14

Hallo Wilchry,

Sorry dat ik zo laat reageer. Ik dacht dat als iemand reageerde op mijn oproep ik automatisch bericht hier van kreeg in mijn mailbox. Maar goed dat ik zelf even kom kijken.
Ik zie dat jij de 12v treinen hebt. Wat bedoel je met de digitale demo-baan? Heb je deze dan op de computer aangesloten? De 12v moet je toch zelf bedienen? Het zou fijn zijn als je kan komen. Ik kan eens kijken of er iemand huizen heeft om te plaatsen. Dan kunnen we dit combineren. Er komt nog iemand met treinen. Hij wilde de 12v trein laten rijden op de 9 V sporen omdat die voor hem sneller geplaatst zijn. Hij wil ook met een groot voetbalstadion komen van 1,6 bij 1,2 meter. Daar heeft hij ook mee in Zwolle gestaan. Je kan me misschien het beste rechtstreeks mailen op alex.rens@pandora.be zodat ik sneller op je vragen kan antwoorden.

Alvast bedankt voor uw interesse,

Alex Rens

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23219
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 05-11-2012 21:55

Masterjedilex schreef:Hallo Wilchry,

Sorry dat ik zo laat reageer. Ik dacht dat als iemand reageerde op mijn oproep ik automatisch bericht hier van kreeg in mijn mailbox. Maar goed dat ik zelf even kom kijken.
Alex Rens
hallo Alex
normaal gezien moet je een prive mail krijgen als
er gereageerd wordt op jou topic..
heb je profiel eens bekeken en het staat aangeduid...

Misschien heb je het ergens boven het hoofd gezien

groetjes Patje
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “other news”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten