Expo Malmédy

Hier kan men met alles terecht die buiten de twee bovenste topics valt//Here you can write all other news dat is outside the two upper topics

Plaats reactie
nousse
speciaal
speciaal
Berichten: 264
Lid geworden op: 27-02-2010 10:37
Contacteer:

Expo Malmédy

Bericht door nousse » 19-09-2011 18:50

Ik ben juist terug van een kleine expo te Malmédy. Dat is ver voor mij, ja… maar niet zo ver dan Zwolle ! Nochtans….

Tijdens de 2 dagen expositie (+1 opbouw), had ik de kans om enkele bekende mensen terug te zien (tijdens andere expo zoals Ciney en Fleurus b.v. ) en rechtstreeks, was er een goed gesprek. Ze waren geinteresseerd te zien wat er, nieuw is, enz.

De zaal is zeer groot. Er zijn mogelijkheden om een echt grote layout te doen. Er was ruimte tussen de verschillende exposanten.

Zoals elk beurs/modelbouw, waren er veel verkoopstanden maar ook mooie maquetten te zien, van boten, vrachwagens, autootjes, houtwerk, enz.

Het contact met het publiek was goed. Maar die tussen de exposanten waren nog beter! Goe sfeer, veel ammusement, en nieuwe contacten om ergens te exposeren. Dat is zeker iets totaal verschillend dat ik tot nu ken. Ik vind toch dat het sfeer beter is in dit soort van expo dan bepaalde expo's van alleen LEGO.

Echt goede maaltijden. Het hotel was ook echt mooi in een echt mooi kader en bovendien, logeren veel exposanten op de zelfde plaats… dus, het ammusement begint rechtstreeks aan de maaltijd!

Dat is zeker de beste manier om ergens te exposeren :
- uitnodiging voor een expo in Lorraine
- bevestiging voor Enghien / Edingen 19-20 november
- bevestiging voor Fleurus begint april
- bevestiging voor Ciney.

En ook een kans voor een permanent expositie in een lokaal… het mist nog infos op deze moment.
Ook iedeeën om ergens te exposeren.

Onze maquette was niet echt attracktief… ja… we waren slechts 3 mensen (Jean-François, Michel en ik) voor ongeveer 20m lang op 2 breed (40m² toch !). Met een beetje meer deelnemers, zou het beter worden zijn.

Afbeelding

De mogelijkheid om een grotere oppervlakte was echt simpel. Geen kwestie om ter plaatse te komen en te zien, op dit moment, als er plaats genoeg is of niet is.

En de kers op het koekje : croissant + koffie op s’morgens en goed koud maaltijd op ‘s middag, en voor niks !

Afbeelding

Zeker te doen !… in 2 jaren.


Vincent

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1740
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 19-09-2011 22:06

Yes, count me in! Dit doet mij denken aan de tentoonstelling in Moeskroen, dat was ook heel leuk :eek:
Ik wil gerust meewerken aan de expo in Malmedy in 2013.

Groeten,

Pete(r)

nousse
speciaal
speciaal
Berichten: 264
Lid geworden op: 27-02-2010 10:37
Contacteer:

Bericht door nousse » 20-09-2011 08:12

Ok Pete(r),

We zullen zien wat gebeurt... wij hebben nog tijd :)

Plaats reactie

Terug naar “other news”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten