lego world 2010

Hier kan men met alles terecht die buiten de twee bovenste topics valt//Here you can write all other news dat is outside the two upper topics

castlestrike666
super
super
Berichten: 113
Lid geworden op: 30-09-2009 00:13
Contacteer:

Bericht door castlestrike666 » 21-10-2010 23:13

Zij die naar Legoworld gaan, zij het nu of tijdens het weekend, veel plezier! :eek:

Jammer genoeg kan ik dit jaar niet komen. Nu, achteraf gezien wel handig dat ik mij niet heb ingeschreven, of ik geraakte nooit door mijn schoolwerk :smile:

En maak maar veel foto's voor het thuisfront hé! Liefst van nieuwe creaties, en geen 20 café corners of green grocers :-)


Have fun!


Grtz
KennY. :???:

Dutch-builder
moderator
moderator
Berichten: 938
Lid geworden op: 01-10-2009 14:50
Contacteer:

Bericht door Dutch-builder » 21-10-2010 23:22

ik heb gelukkig een weekje vakantie, daarna kan ik mijn school terug opvatten. Even genieten van weekje niksen :smile:

Patje, ik zal zeker even een handje komen schudden. Tot zaterdag :-)
Visit my Flickr: Photostream Flickr
Blog
Afbeelding

Dutch-builder
moderator
moderator
Berichten: 938
Lid geworden op: 01-10-2009 14:50
Contacteer:

Bericht door Dutch-builder » 24-10-2010 10:58

Nou gisteren ben ik naar Lego World geweest. Het was zeker erg leuk. Alleen was er volgens mij minder lego creaties als vorig jaar en wat minder verkoop.... Maar dat kan ook vanuit mijn oogpunt zijn :-)

De MOC's die eruitsprongen waren natuurlijk het rijksmuseum van LEGO, de lay-out van Belug. waarover ook een topic is op het forum... http://legotreinforum.forum2go.nl/proje ... t1421.html

De bouwsteen lay-out bevatte ook een aantal leuke gebouwtjes, maar het was geen aaneengesloten geheel, wat toch een raar gezicht oplevert als je opeens van een woestijnlandschap bij de bergen zit....

Al met al een geslaagde dag! :eek:
Visit my Flickr: Photostream Flickr
Blog
Afbeelding

Richard
speciaal
speciaal
Berichten: 238
Lid geworden op: 24-01-2010 14:16
Contacteer:

Bericht door Richard » 25-10-2010 14:21

Ik ben gister ook naar legoworld geweest en ik vond het ook erg leuk :eek: en dat er minder bouwwerken en minder verkoop was klopt ook :???: maar het was wel erg mooi om al die bouwwerken weer te zien en ik heb natuurlijk ook mee geholpen als vrijwilliger bij de bouwwedstrijd wat ook erg leuk was. ook weer veel geleerd van andere leden van de bouwsteen :D dus weer genoeg ideetjes om weer wat moois van te maken :D

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23224
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 25-10-2010 14:25

foto's van legoworld zwolle te zien op volgende topic:
pictured of legoworld zwolle to see on next topic:
http://legotreinforum.forum2go.nl/react ... t1621.html

:eek: :-o
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “other news”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten