Samenwerking met Train World in Schaarbeek 2018-19

Belug De Belgische Lego Users Group// News of the Belgium Lego Group
fish2281
active
active
Berichten: 22
Lid geworden op: 12-02-2016 07:09
Contacteer:

Bericht door fish2281 » 03-10-2018 21:36

Jongens,

Ik heb vandaag nog gemaild naar Piet om hem dat duidelijk te maken en ik heb volgend antwoord terug gekregen :

Jonckers Pieter
Today, 14:52Snoeck Matthieu
Matthieu,
Nadars staan er terug. Enkel verwijderd opdat pers en media goede beelden konden maken. We kijken voor een meer permanentere oplossing, eventueel bewaking. Weet normaal gezien dit einde van de week.
Groet,
Piet



Hij is er dus mee bezig, even geduld.

Kan iedereen zijn rekeningnummer eens doorgeven aan Peter ?

Die kan dat dan bundelen en aan mij doorgeven.

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 03-10-2018 21:59

Hallo iedereen,

als jullie er geen problemen mee hebben wil ik de rekeningnummers verzamelen.

De kosten worden dan terugbetaald volgens het lijstje dat ik bezorgd heb aan Matthieu.

Hebben jullie nog ergens bonnetjes liggen, stuur die dan maar door naar mij.
Wat de maaltijden betreft stort ik het bedrag dan terug op jullie rekening, want ik weet wie wat heeft betaald via de maaltijdbon die Ludo heeft betaald met zijn bankkaart.

Voor de toekomst houden jullie best alle onkosten zo goed mogelijk bij.

Groeten,
Pete(r)

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Re: foto's trainworld fabio

Bericht door patje » 04-10-2018 08:56

Fabio Verplancke schreef:hoj allen,

hier google drive van onze foto's

https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Fabio mag ik foto's van jullie downlouden en samenbrengen
onder een gezamelijk plaats ... op brickshelf
met jou naam.

zie link:
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=575234

ik moet deze van mij van de opening ook nog plaatsen....

patje.
:-o
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

Fabio Verplancke
speciaal
speciaal
Berichten: 200
Lid geworden op: 14-05-2014 17:53
Contacteer:

Bericht door Fabio Verplancke » 04-10-2018 10:31

zeker Patje! tks vr vragen

fish2281
active
active
Berichten: 22
Lid geworden op: 12-02-2016 07:09
Contacteer:

Bericht door fish2281 » 11-10-2018 14:40

Even een update naar iedereen toe, ik heb nog geen nieuws gehad van Piet, ik heb hem daarnet nog een reminder mail gestuurd. Heeft iemand anders ondertussen nog nieuws gehad van daar ter plekke ?

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 11-10-2018 20:35

Hallo Matthieu,

heb nog niemand gehoord, behalve Louis die steeds vraagt om terug te bellen, maar daar heb ik door professionele redenen nog geen tijd voor gehad.

Grt,
Pete(r)

Fabio Verplancke
speciaal
speciaal
Berichten: 200
Lid geworden op: 14-05-2014 17:53
Contacteer:

Bericht door Fabio Verplancke » 12-10-2018 12:45

heren,
ik denk dat de frustratie hier in dit geval komt omdat trainworld moeilijk doet. en dan gebeurt het idd dat er verschillende opinies en verwachtingen zyn. iedereen heeft zyn reden vr de acties en de tyd die hy eraan spendeert. leg dat uit aan elkaar.
ik denk dat ook ik toch wel wat support en return verwacht vn trainworld en dat wy samen als belug, als bouwers nr hen moeten stappen.
ik kan begrypen dat er frustraties zyn en dat er foute dingen zyn gezegd. ik heb dat ook gedaan tov Peter MAAR we moeten onthouden dat we toch wel heel wat moeite hebben gedaan allemaal en dat trainworld dat best mag respecteren. ook ik ben vn mening en heb het al openlijk gezegd dat trainworld hun woord moet nakomen; bewaking 24/7 , vrykaarten... en belug mag ook wel iets eisen dat dan aan de deelnemers wordt gegeven. bv in het begin hzd ik iets begrepen vn basisplaten.
maw spreek es goed met elkaar en doe bokshandschoenen aan. dat komt minder hard aan 😁 maar laat ons vooral elkaar nie afbreken zodat wyzelf die hard hebben gewerkt het slachtoffer zyn vn trainworld die hier toch wel beetje op de loer liggen om te profiteren.
jullie mogen dat gerust weten: Frederik Petit heeft duidelijk en persoonlijk laten verstaan dat de directeur vn trainworld niet echt zo lego minded is en nigal een vrek!! omg. als hy dat al zegt als infrabel man. Peter kent de historie ivm mijn vader en vrouw die eerst niet mochten komen. mij mn vrouw heeft eens vriendelijk geklapt met haar connecties en de directeur is snel bygedraaid. zo zie je maar...
aleee gasten. geeeef er lap op 😉

fish2281
active
active
Berichten: 22
Lid geworden op: 12-02-2016 07:09
Contacteer:

Bericht door fish2281 » 12-10-2018 12:59

Fabio,

Ik heb deze morgen Piet aan de lijn gehad en de enigste reden dat hij het contract nog niet getekend had is omdat hij dit weekend héél het weekend op een event zat. En hij gaat het zo rap mogelijk in orde brengen, alsook de event bricks die er ook zitten aan te komen.

Wat betreft de vergoedingen, die staan in het contract zoals beschreven. Bewaking, vrijkaarten enz.... Maar ik kan dat toch niet aankondigen VOOR hij getekend heeft ?

Fabio Verplancke
speciaal
speciaal
Berichten: 200
Lid geworden op: 14-05-2014 17:53
Contacteer:

Bericht door Fabio Verplancke » 12-10-2018 13:11

gie nieuws. t komt goed 😁 toch die piet jonckers id gaten houden. ik ken veel bobo s by infrabel en die hebben me verwittigd 😉 kon jy nie weten natuurlijk.

fish2281
active
active
Berichten: 22
Lid geworden op: 12-02-2016 07:09
Contacteer:

Bericht door fish2281 » 13-10-2018 18:19

Hallo iedereen,

Om de discussie van de laatste dagen niet nog verder te laten escaleren hebben ik en Patje met elkaar gepraat en alles is gebaseerd op een enorm misverstand. Miscommunicatie en een samenloop van omstandigheden.

Alles is bijgelegd en laten we nu overgaan tot het verder goed afwerken van ons trein avontuur.

PS : Patrick heeft dringend een cursus gsm gebruik nodig ;) (hihi)

Gesloten

Terug naar “BeLug News ”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten