BrickCon

andere dingen die niet in bovenstaande themas passen // other things that not fit in themas above
castlestrike666
super
super
Berichten: 113
Lid geworden op: 30-09-2009 00:13
Contacteer:

Bericht door castlestrike666 » 06-10-2010 23:04

Ja, dat is waar. Het is een grote "last", veel verantwoordelijkheid en veel werk. Maar misschien is dit wel eens de moeite om te proberen.

Legofestival heb ik nog niet van gehoord, en da's misschien het probleem: de communicatie errond.

Ik denk dat dergelijk event enkel kan slagen mits voorafgaand een doordacht vooronderzoek/marktonderzoek te voeren, en nadien de resultaten grondig te onderzoeken.

Als hieruit blijkt dat voldoende volk zou komen, dan kan er beslist worden om het event al dan niet te laten doorgaan.

Natuurlijk is het ook zo dat de ligging een grote rol speelt. Hartje Brussel zal denk ik niet dé ideale plaats zijn om dit te laten doorgaan, maar eerder aan de randgemeenten.

Zoals ik reeds van verscheidene mensen heb horen zeggen, en zelf heb ondervonden, begint LW op de duur teveel hetzelfde te worden. Dit blijkt ook uit het aantal bezoekers, die geleidelijk daalt (naar ik heb horen zeggen?).

Nu, het is slechts een spinsel van iets dat er wellicht niet zal komen, maar wie weet kan het succes hebben, en doet het de club ten goede! Wie linkt bv. De Bouwsteen niet aan Legoworld? ;-)

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 06-10-2010 23:12

castlestrike666 schreef:Ja, dat is waar. Het is een grote "last", veel verantwoordelijkheid en veel werk. Maar misschien is dit wel eens de moeite om te proberen.

Legofestival heb ik nog niet van gehoord, en da's misschien het probleem: de communicatie errond.
Logisch dat je niet meer van het legofestival hoort
het dateerd van 2004, en het heeft maar 2 jaar bestaan..
(2003 en 2004 of 2004 en 2005 twijfel welke jaren het juist waren)
Het was een mooi geheel, maar een financiele aderlating voor de mensen
die het georganiseerd hebben... vandaar.... stop....

Gelukkig heb ik beiden meegemaakt...
:-o
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

castlestrike666
super
super
Berichten: 113
Lid geworden op: 30-09-2009 00:13
Contacteer:

Bericht door castlestrike666 » 06-10-2010 23:15

Heh, jammer dat ik dit niet meegemaakt heb. Maar toen was ik ook niet zo gepassioneerd met Lego bezig als nu :-)

Nuja, we zullen zien he. Het is alvast iets dat ik in mijn achterhoofd zal houden, aangezien ik graag dergelijke zaken organiseer :eek: Wie weet binnen hier en enkele jaren.. :???:


Heb je daar toevallig geen foto's van, Patje? :D

patje
Site Admin
Site Admin
Berichten: 23214
Lid geworden op: 28-09-2009 20:04
Contacteer:

Bericht door patje » 06-10-2010 23:17

zeker, ik moet eens terug gaan kijken naar mijn brickshelf
dir
het kan zelfs zijn dat ik die nog niet gepost heb...
zal moeten zoeken...
:-|
één dag zonder lego, is een verloren dag!!!
website:
http://users.telenet.be/Patricks-legotr ... /index.htm
Afbeelding

peterseynhaeve
super elite
super elite
Berichten: 1737
Lid geworden op: 01-10-2009 21:43
Contacteer:

Bericht door peterseynhaeve » 06-10-2010 23:18

Ha Kenny,

het marktonderzoek is wel degelijk gedaan maaaarrr :

Hal in Heizelpaleizen kost 10.000 EUR per dag !!
Voorverkoop via De Post verliep chaotisch,
nederlandstaligen waren in de minderheid, blijkbaar hadden zij meer moeite om de verplaatsing te doen naar Brussel, promotie gebeurde in het franstalig landsgedeelte veel meer via RTL dan in Vlaanderen met (de kleine zender) VT4, te ruime hal slechts voor een klein gedeelte gevuld met legobouwsels zodat de sfeer ook niet dat was.

Zo kunnen we nog wel een eindje doorgaan waarom het al bij voorbaat mislukt was...

Pete(r)

Plaats reactie

Terug naar “other”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten